הקופסה עם המנגנון המסובך (:

מפגש זום מאתגר במיוחד עם קרן פרפרים וסמדר אפשטיין הניב את הקופסה הזאת.

כן, היא מציפבורד.

כן, היא מסובכת.

כן, אין סיכוי שאכין עוד אחת כזאת (:

מקדימה:


פתוחה:


בכל דופן הדיגום ממשיך בהתאם לדיגום בחזית:


ככה היא נראית מאחורנית:




וזה כדי שתראו את המנגנון המסובך שלה:



תובנות:

1. עפה על הדיגום ההמשכי. לגמרי עדיין במוד של זה (: הדיגום ממשיך לאורך החזית והמכסה, וממשיך גם לדפנות. 

2. בדרך כלל אדום זה לא הצבע שלי, אבל השילוב עם הדובדבנים עבד לי פה יופי. ממש אוהבת את הדיגום.

3. קרן וסמדר תמיד מביאות אותי לשיאים אחרים, ולהתמודדויות שבחיים לא הייתי עושה לבד. ממש אוהבת את המפגשים שלנו (:

4. משהו אחד מפריע לי, בגלל שהאזור עם הסיכה המתפצלת מעוגל ויותר גבוה, החזית של הקופסה לא נראית כמו חזית, והאחורה נראה יותר כמו חזית. לא יודעת אם אתן מצליחות להבין למה אני מתכוונת, אבל אכשהו ככה אני רואה את זה.

5. שלחתי את הקופסה כחלק מהחלפת "העבר את זה הלאה" בקבוצה של רעות בפייס (:

תגובות