משלוש יוצא אחד

המפגש הזה עם קרן וסמדר התנהל אחרת מהמפגשים הרגילים שלנו.

היה לנו ממש מעט זמן, וכנראה שגם ממש מעט אנרגיה.

חיפשנו פרוייקט קליל ומהיר.

מצאנו השראה ברשת, והתחלנו לסבך את הרעיון (:

כתוצאה מזה קצת התפצלנו. קרן הלכה לכיוון אחד (והיא מכינה לכן הדרכה בשביל התוצר שלה), וסמדר ואני הלכנו לכיוון אחר. 

אז זה מה שיצא לי:


הנה המגירות סגורות:


והנה ריק:


וחייבת להשוויץ בעוד כמה תמונות, כי זה כל כך פוטוגני (:




המעמד בנוי מ- 3 קופסאות, ו-2 מגירות.

אמנם לא הכנתי לכן הדרכה מלאה, אבל לרובכן בשלב הזה המידות יספיקו (:

מידות חריצה לקופסה:

דף בסיס בגודל 6" על ½8".

בדופן של 6 נחרוץ ב- 4".

בדופן של  ½8" נחרוץ ב- 2", 4", 6" וב-8".

מידות חריצה למגירה הפנימית:

דף בסיס בגודל ⅝5" על ⅝7".

בכל 4 הדפנות נחרוץ ב- ⅞1".


תובנות:

1.כמה פשוט ככה חמוד (:

2. לפעמים צריך ללכת על פשוט ולא לסבך את העניינים. למשל, מזל שנשארנו עם קרדסטוק, ולא ניסינו להכין את זה מציפבורד. עבדתי עם נייר חום 350 ג', שהיה יציב בצורה נפלאה. כן, יציב מספיק גם בשביל עפרונות וכלי כתיבה.

3. פרוייקט נפלא לשאריות. המדוגמים פה ממש קטנים.

4. זה היה רעיון של סמדר לא לשים ידיות במגירות, אלא לפנצץ חצי עיגול בפתח. זה אמנם גרם לזה שלא דיגמנו את החזית, אבל מה אכפת לי, זה יצא מקסים גם ככה (:

5. יש פה משחק סמוי עם המדוגמים. אם תשימו לב, השתמשתי רק 3 מדוגמים, וכל מדוגם תמיד פונה לאותו כיוון (: הייתי מבסוטית על עצמי (:

6. חייבת (!!!) פשוט חייבת (!!!) פרחים כאלה!!! ממש רוצה. וסמדר לא מוצאת לי קישור. אז מי עוזרת לי?

תגובות

  1. להתמוגג כל פעם מעלה חיוך על פני יישר כוח אתן אלופות העיצוב ומשחק המדוגמים מושלם אהבתי



    השבמחק
  2. אנונימי17.7.23

    תודה יעל נבניתי כתמיד ליצור על פי ההדרכה שלך 🙏

    השבמחק
  3. חגית אזולאי-רוזנס

    השבמחק
  4. יעל, זו הדרכה מעולה, ועשיתי אותה בכיתה של הבת שלי, הילדים נהנו מאוד!! תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם