אלבום מימימומומהמה

ליום הולדתנו, העגול, ולא, לא חייבים לדבר על זה בקול רם, אורלי ואני פינקנו את עצמנו בסדנת אלבום אצל רינת שערבני (Mimimomomamma). מלא זמן שאני רוצה לעשות סדנה אצלי רינת, וזאת פשוט הייתה הזדמנות נהדרת.

תראו את החתיך שיצא לי:

כריכת עור, עם שייקר. סימן ההיכר של רינת (:


מנסה לשכנע את עצמי שהכנסתי בשייקר גם קצת טאץ משלי (:

הקישוט המהמם על השידרה - עוד סימן היכר בולט של רינת:


כפולה ראשונה:

עמוד ראשון:




עמוד שני:


הכיסים העגולים עם הסיומת מעור - עוד סימן היכר מובהק של רינת (:





כפולה שנייה:


עמוד שלישי:





עמוד רביעי:





כפולה שלישית:
עמודים 5-6


כפולה רביעית:


עמוד שביעי:






עמוד שמיני:




כפולה חמישית:


עמוד תשיעי:



עמוד עשירי:



כריכה אחורית:



תובנות:

1. סדנאות זה כייף!!! היה בוקר של כייף עם אורלי ורינת. סדנה מעשירה וכייפית עם מוצר משגע.

2. למדתי לעטוף עם עור. זה סופר מגניב.יש לזה מראה מאוד יוקרתי, והעור גמיש וקל לניקוי.

3. התנסתי בצורת עבודה אחרת לגמרי משלי. זה נחמד ומרענן (:

4. זה אלבום שהוא לגמרי גכל כולו רינת, אבל אני רוצה לחשוב שהצלחתי להכניס אליו גם טאץ משלי בעזרת הדיגומים (:

5. סטאק  Echo Park - Little Dreamer Girl Collection

תגובות

  1. יעל, אני מחכה לראות איך יראו האלבומים העתידים שתכיני מתוך מה שלמדת בסדנא. אין לי ספק ששילוב הטכניקות החדשות שלמדת יחד עם הכישרון שלך יוציא אלבומים מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה גודית (: איזה כייף לשמוע כזה פידבק (:

      מחק
  2. האלבום משגע ביופיו!!!
    איך מגיעים לסדנא אצל רינת?
    איפה זה בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (: יש בפוסט קישור אל העמוד שלה (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם