מגירת דפוס - סדנה דיגיטלית

מגירת דפוס!

יו, כמה זמן שאני רוצה להכין אחת כזאת. אתן פשוט לא מבינות.

אז סוף סוף התיישבתי ופיצחתי את זה, ויש גם הדרכה (:


המגירה בגודל 10" על 12", והוא בנויה משילובים של ציפבורד וקרדסטוק.

היא מכילה 5 תאים. 3 מהם עומדים ו- 2 שוכבים.

אחרי שתלמדו את הטכניקה, אין לי ספק שתוכלו להוסיף עוד תאים או לשנות את המבנה.

המגירה עומדת על רגל, והיא תהיה מתנה אישית מהממת.


עלות הסדנה הדיגיטלית-  85 ש"ח.

חומרים דרושים:
ציפבורד בגודל 12" על 12", עובי 2.2 מ"מ.
כ- 2 דפי בסיס בגודל 12" על 12".

ציוד דרוש: טרימר ולוח קיפול

איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.




ואי אפשר בלי כמה תקריבים על התאים:




בתמונה הזאת אני מנסה להראות לכן שהתמונות מודבקות עם נפח:


תובנות:

1. תקשיבו, זה מ-ה-מ-ם (: יש לזה נוכחות שלא עוברת בתמונות (:

2. בכייף אפשר לשחק עם מספר התאים והגודל שלהם.

3. עוד לא ניסיתי, אבל אני בטוחה שהמגירה תהיה מהממת גם כשהוא "עומדת" ולא "שוכבת".

4. פרוייט מושלם לשאריות.

5. כדי להוסיף עניין בתאים ללא תמונות, שילבתי כרטיסיות, ויצרתי קולאזים.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם