ועוד אחת... - מגירת דפוס

אז... מגירת הדפוס שלי? לא חשבתן שאני אעצור אחרי שאכין אחת נכון?

ברור שיש עוד אחת (:

אני כל כך אוהבת את התוצר הזה, וכייף להכין אותו, שמין הסתם גם זאת לא תהיה האחרונה (:


כל הפרטים על ההדרכה כאן.

 

המגירה עומדת על רגל, והתמונות מודבקות עם אפקט תלת מימד:



ודגש על כמה פינות חמד:


כרטיסיית 4" על 4", שהתאמתי לגודל הנכון. כיוון שהתא יותר רחב, הוספתי לכרטיסיה בורדר ירוק טעטד דף מדוגם ורוד.
הכל בתוספת קישוטים עדינים, ותראו כמה שזה יצא מעניין. 
בטוח שיותר מעניין ממדוגם אחד רגיל (:


המגירה מתאימה לתמונות בגודל 5" על ½3", אבל אני מעדיפה להקטין אותן מעט יותר כדי שיראו מאחורה מדוגמים, כדי שאוכל להוסיף משפטים, וכדי ליצור עניין:


שוב חיבור של מדוגמים, ליצירת עניין.
הוספתי משפטים ונקודות, כמו שאני אוהבת.



תובנות:

1. אפשר לעשות עם הפרוייקט הזה כל כך הרבה דברים.

2. הסוד של המגירה הוא הדיגום של התאים הריקים. שימו שם דברים מעניינים. 

3. בחרתי את התמונמות מראש, ולגמרי התאמתי את המדוגמים אל התמונות. זה מביא לתוצר עוד יותר יפה מהרגיל (:





תגובות