כרטיס ביום - שבוע 2

זה היה ממכר ואני ממשיכה קצת.

יש לי מלא רעיונות, ועוד כמה כרטיסים שכבר מוכנים.

זה די מדהים אותי, שאני מנסה בכלל, במיוחד בהתחשב בזה שאני לא באמת חובבת כרטיסי ברכה.

אבל יאללה, אני מנסה חודש. אתגר שלי לעצמי.


אתגר: כרטיס ביום.

כמה זמן אתן מהמרות שאצליח להחזיק מעמד?


יום 8:

זה הכרטיס שעלה לתחרות באתגר.
מה שמיוחד בו זה שעבדתי בטכניקה שנקראת Inlay.
כלומר, בעזרת תבניות חיתוך עשיתי חורים בדף הבסיס של הכרטיס, ואח"כ "שתלתי" לתוכו חיתוכים מדפים מדוגמים.
פעם ראשונה שמתנסה בזה. עבודת נמלים. נהנתי, ואהבתי את התוצאה (:
מדבקת ברכה של תה וסודה ונקודות אפוקסי השלימו את הכרטיס.



יום 9:

את דף הבסיס של הכרטיס העברתי בתבנית הבלטה שעשתה מעין חורים בצורת שמש.
עשיתי בה "חור" בעזרת תבנית חיתוך עגולה.
באמצע חתכתי (תבנית חיתוך) פרח בדף בסיס לבן.
אח"כ חתכתי מאותה תבנית 5 פרחים נוספים בדפי בבסיס חלקים בצבעים שונים.
מכל פרח גזרתי עלה כותרת אחד, והדבקתי על הפרח בדף הבסיס הלבן.
את המרכז (נקודת החיבור הלא יפה בין עלי הכותרת) "החבאתי" בעזרת עיגולים.
את הפרח הדבקתי למרכז העיגול עם דו"צ עם נפח. ליצור משחק גבהים נחמד.
מסביב לחלון העגול חתכתי (תבנית חיתוך) והדבקתי מסגרת.
העברתי את המסגרת שוב במכשיר החיתוך, עם דפים חלקים כמו צבעי הפרח, ככה שנוצרו לי "השאריות" מהחיתוך. את חצאי העיגול הקטנים לקחתי ושילבתי בתוך המסגרת החומה.
המילה "באהבה" היא מתבנית חיתוך של טניה סול.



יום 10:

כרטיס בהשראת פינטרסט.



יום 11:

בעזרת לוח קיפול עשיתי במרכז הכרטיס 7 חריצות במרחק של ⅛" אחת מהשניה.
עליהן פיזרתי פרחים, נקודות אפוקסי ונדבקת ברכה של תה וסודה.



יום 12:

חתכתי רצועות של קרדסטוקים צבעוניים לרוחב של ½", והדבקתי אותן על דף בסיס לבן, באלכסון, כשהן צמודות אחת לשניה.
חתכתי את העודפים מצדי דף הבסיס הלבן, ככה שנוצר לי מלבן בגודל הרצוי.
העברתי את הכרטיס במכונת חיתוך, עם תבנית של המילה hello.
העברתי את התבנית שוב במכונה, הפעם עם דף בסיס לבן.
לקחתי את המילה, ו"שתלתי" אותה בתוך ה"בור" שנוצר בכרטיס, כדי להגיע לקו גובה שווה (טכניקה שנקראת Inlay).



יום 13:

כרטיס שאני לא אוהבת. הרעיון היה נחמד והביצוע לא.
גם משהו בצבעים לא עובד טוב. והם בכלל יותר פסטליים מחזקים (:
חתכתי גלים (תבנית חיתוך). ורק אחרי שהדבקתי אותם בשכבות קלטתי שהחלק מהמקרים יש שורת חורים בקצה הגל, ובחלק לא. והתוצאה לא יפה.
את המילה חתכתי פעמיים, והדבקתי אותן אחת מעל השניה עם הסטה קלה כדי שתיווצר מעין מסגרת (חלקית) שתיתן קונטרסט ותבליט את המילה.



יום 14:

כמו בכרטיס של יום 12, גם הפעם חתכתי רצועות של קרדסטוקים צבעוניים, רק שהפעם לרוחב של ¼". אני מוצאת שזה יותר עדין ויפה.
כמו קודם, הדבקתי את הרצועות על דף בסיס לבן כשהן צמודות אחת לשניה.
חתכתי את העודפים מצדי דף הבסיס הלבן, ככה שנוצר לי מלבן בגודל הרצוי.
העברתי את הכרטיס במכונת חיתוך, עם תבנית עיגול, ליצירת חלון.
בתוך החלון הדבקתי לב, שחתכתי מתוך העיגול נשאר בשאריות מהחלון. בדיוק בקו ישר. שיראה המשיכי.






תובנות:

1. כשאני עוברת אחורנית על לוחהפינטרסט שבו אני שומרת כרטיסי ברכה שאהבתי, אני מוצאת המוני כרטיסים של קרדסטוקים חלקים. כנראה שמשהו בכרטיסים האלה ממש מדבר אלי, וכמי שלא אוהבת בכלל כרטיסי ברכה, זה גרם לזה שאני מוצאת את עצמי נהנית ומרוצה (:

2. יש המון השראה ברשת. למשל הכרטיס של יום 10 הוא ממש כרטיס שראיתי ואהבתי. רק שהמקור יותר מוצלח. אני בפרוש חושבת שלומדים ונתרמים גם מקבלת השראה, וזה טוב במיוחד לימים ש"תקועים".

3. הכרטיסים של ימים 8, 9 ו- 11 הם לגמרי שלי, ואני מבסוטית מהם (:

4. הכרטיסים האלה לגמרי מושלמים לשאריות. וזאת הזדמנות נהדרת להשתמש בתבניות פרחים מהממות, ובכל מני תבניות אחרות שכמעט שלא נמצאות בשימוש.

5. השתמשתי בקרדסטוקים חלקים 12"X12" של DCWV. אני מוצאת שכל יוצרת חייבת לפחות חבילה אחת כזאת אצלה בבית, כהשלמה לדפים המדוגמים שלנו. וחבילה כזאת מספיקה לי לשנים! ואישית, אני מאוד אוהבת את הטקסטורה של הדפים, למרות שאני יודעת שיש בנות שפחות מתחברות אליה.

תגובות