אתגר חלק

במהלך החג וחול המועד העלתי בקבוצת הפייסבוק של רעותא #אתגר_חלק.

האתגר היה: צרו 5 כרטיסי ברכה (חדשים) המבוססים על קרדסטוקים חלקים.
על הכרטיסים להיות ללא מדוגמים וללא רקעי דיו או וואשי.
שימו לב - המוטיב המרכזי בכרטיס צריך להיות קרדסטוקים חלקים. אפשר להשתמש בחותמות / סרטים וכו', אבל הנוכחות שלהם בכרטיס צריכה להיות מינורית.

ביחד עם צוות יוצרות מוכשרות (הגר עפרי, אילנה שפרלינג, אורלי וילנסקי, מיכל דנון הלד, עפר פרסין) הכנו ערימות של כרטיסים להשראה, ובכל יום פורסמו 6 כרטיסים שונים. אחד של כל יוצרת.

היום (ה- 17.10.22) הוא היום האחרון לאתגר, ואני מעלה להשראה פוסט עם כלהכרטיסים שהכנתי במהלך השבוע:

יום 1:



יום 2:



אני קונה רק תבניות חיתוך שנראה לי שיהיו רב שימושיות. תבנית קשתות נראית מהממת, אבל לא מספיק שימושית. אז אין לי. בכלל, אין לי כלום (: אז חתכתי עיגולים חלולים מתבניות עיגולים nesting, הדבקתי את העיגולים אחד בתוך השני, ואת העיגול הענקי שנוצר לי חתכתי ל-2 חלקים בעזרת הטרימר. והנה יש לי קשת (:

יום 3:



הדיגום הלך לי מאוד בקלות. הברכה - לא. מיכל דנון הלד הצילה אותי, והרעיון לשימוש בוולום לרקע היה מושלם בעיני. היא גם לימדה אותי ליצור גובה בברכה, על ידי כך שהדביקה כ- 4 שכבות של ברכה אחת על השניה.

יום 4:



יום 5:



הכרטיס הכי פשוט שהכנתי, ואחד האהובים עלי. מה שעושה אותו זה הפשוטות, הניקיון, והשילוב של הדיגום  העגול עם הפרח ביחד עם תבנית הרקע של העיגולים.
הברכה עצמה פשוט מודפסת על דף מדפסת עבה, ומודבקת עם דו"צ עם נפח.

יום 6:



גם פה המוטיב המרכזי -  ריבועים עם 2 פינות מעוגלות - חלולים, ומודבקים אחד בתוך השני ליצירת שכבה אחת חלקה.

יום 7:



פה הדבקתי את הפרחים בצורה חלקית בלבד, במרכז, ועיגלתי מעט את עלי הכותרת, ליצירת אפקט שאני מאוד אוהבת.

תובנות:

1. אחד האתגרים היותר כייפים שהעלתי.והפרגון וההשתתפות של הבנות הייתה מדהימה ומרגשת.

2. בצורה חריגה ונדירה, ממש נהנתי להכין את הכרטיסים. ממש!!! מי שעוקבת יודעת שכרטיסים הם לא הצד החזק שלי. לכן זה ממש הפתיע אותי שכל כך נהנתי (:

3. גיליתי שהרבה יותר קל לי להכין את הכרטיס, מאשר לשלב בתוכו את הברכה. בעיקר כי החתמה ברכה ממש מלחיצה אותי. אז תודה מיוחדת למיכל דנון הלד שבאה להצלתי, ועזרה לי לשלב ברכה בכרטיסים 1, 3 ו-6. מיכל את אלופה. בשאר הכרטיסים או שהשתמשתי במדבקות של תה וסודה, או שפשוט הדפסתי ברכה.

4. כרטיסים מושלמים לשאריות. וסוף סוף השתמשתי בתבניות פרחים מהממות, ובכל מני תבניות אחרות שכמעט שלא נמצאות בשימוש.

5. הכנתי מ-ל-א כרטיסים וממש היה קשה לי לבחור. אז אני חושבת לאתגר את עצמי באתגר חלק ל- 30 יום.... ממממ....

6. השתמשתי בקרדסטוקים חלקים 12"X12" של DCWV. אני מוצאת שכל יוצרת חייבת לפחות חבילה אחת כזאת אצלה בבית, כהשלמה לדפים המדוגמים שלנו. וחבילה כזאת מספיקה לי לשנים! ואישית, אני מאוד אוהבת את הטקסטורה של הדפים, למרות שאני יודעת שיש בנות שפחות מתחברות אליה.

תגובות