כרטיס ביום - שבוע 3

אתגר: כרטיס ביום.


יום 15:

אל הכרטיס הזה יש לי רגשות מעורבים, ואני לא לגמרי יודעת למה...



יום 16:

את הכרטיס הזה, לעומת זאת, אני ממש (!!!) אוהבת.
חיברתי רצועות קרדסטוק חלקים ברוחב ½".
השתמשתי בתבנית חיתוך של המילים Happy Birthday שיש לה גם בלון שמקיף אותה.
עשיתי חור בצורה הבלון בעזרת הביג שוט, בנייר המחובר מרצועות צבעוניות.
את החלק הצבעוני שניצא החוצה, העברתי בביג שוט, הפעם עם המילים עצמם.
כל שנשאר זה להדביק את הרקע אל כרטיס לבן, ולהדגביק בבלון את המילים החתוכות.
האפקט מהמם בעיני.



יום 17:

כרטיס שהכנתי בהשראה מהרשת.
יצא רגוע ואלגנטי, ואני מרוצה (:
הםרח הלבן מודבק עם דו"צ עם נפח, מה שמוסיף עניין.
שלושת העיגולים הלבנים הם כמובן תוספת שלי, ותראו כמה שהם חשובים.



יום 18:

כרטיס שאני מאוד אוהבת.
הרקע נוצר על ידי חיבור רצועות של קרדסטוקים חלקים.
בכוונה שיחקתי עם הרוחב של הרצועות ככה שלמעלה ולמטה יש א-סימטריה.
אני מוצאת שזה מכניס עניין וגם קצת שקט לכרטיס.
הפרחים הלבנים (תבנית חיתוך בביג שוט) יצאו מאוד עוצמתיים בלבן על הרקע הזה.
תודה למיכל דנון ולנורית כליל החורש על הרעיון (:



יום 19:

גם לגבי הכרטיס הזה יש לי רגשות מעורבים.
אני חושבת שהוא פשוט "ישר" מדי. לא רך מספיק.
אני כן אוהבת את האותיות הגבוהות ואת המילה יום הולדת בשחור.
יכול להיות שהרקע הלבן של הכרטיס היה צריך להיות חלק, ולא עם תבנית חיתוך / הבלטה.




יום 20:

על הכרטיס הזה אני עפה (:
ממש אוהבת. את הכל בו. הלבבות (תבניות חיתוך), התיפורים, משחקי הגדלים ושילובי הצבעים.
ו.... העזתי להחתים!
אמנם המילה Happy יצאה קצת עקום, והפונט שלה לא הכי יפה, אבל זה מה יש, והיי, החתמתי ולא הרסתי את הכרטיס! אני מרוצה (:



יום 21:

עוד כרטיס שאני ממש אוהבת. אתה תבנית חיתוך של לבבות כמו בכרטיס הקודם.
הפעם משולב עם עיגולים וריבועים. כולם עם תיפורים.
העיגולים מודבקים עם דו"צ עם נפח.
שימו לב למשחק הצבעים. הצבע של הרקע הריבועי זז צעד אחד עם כיון השעון, והופך להיות הצבע של הלב.
ההתלבטות היחידה הייתה לגבי נקודת האפוקסי על הלב הצהוב.
הרגשתי שלא נכון לשים נקודה על כל אחד מהלבבות, אבל לא הצלחתי לוותר על זאת. מקווה שזה מוסיף עניין (:





תובנות:

1. אני לא חשובת שאי פעם הייתי בכזה רצף של כרטיסים, מה גם שמשך העבודה על כרטיס היא סה"כ הגיונית, ואני אוהבת את התוצאות.

4. אני ממשיכה לנצל שאריות, ותבניות חדשות שעד כה ממש לא היו בשימוש. תענוג.

5. השתמשתי ב- American Crafts - 12 x 12 Cardstock Pack - 60 Sheets - Brights. אני מוצאת שכל יוצרת חייבת לפחות חבילה אחת כזאת אצלה בבית, כהשלמה לדפים המדוגמים שלנו. וחבילה כזאת מספיקה לי לשנים! ואישית, אני מאוד אוהבת את הטקסטורה של הדפים, למרות שאני יודעת שיש בנות שפחות מתחברות אליה.
דרך אגב, יש חבילות כאלה גם לסטאקים של AC וגם לסטאקים של DCWV. אישית אני יותר אוהבת את אלו של AC. הם יותר עבים ואיכותיים מהסוג השני.



תגובות