שבוע 12

יום 78:

משחקי צבעים.
אותה תבנית חיתוך (תודה רגינה), שני כרטיסים.
נאבקתי קשות עם החיתוכים (התבנית לא חותכת טוב) אבל לא יכולתי לוותר, כי התבנית פשוט מושלמת
יש לי העדפה בולטת לאחד משני הכרטיסים. מנחשות לאיזה?





יום 79:

תבנית חיתוך של פרפר בשלוש שכבות. 
הפרפר מודבק עם נפח רק במרכז, ככה שהכנפיים מתרוממות. יצא וואהו. תודה לרגינה שהשאילה לי את התבנית.
אפקט מנהרה שחתכתי בעזרת ה- scan&cut. פעם הנבאה מתכננת להכין עם יותר שכבות.
תבנית חיתוך ״תודה״ של טניה, שסגרה לי בול את הפינה של הברכה.
ואי אפשר בלי נקודות חן (:



יום 80:

השראה מהרשת.
הפרחים נחתכו בעזרת scan&cut. זה מדהים שאפשר למקום אותם בכל מקום על הדף.
דף בסיס לבן עם "חורים" בצורת פרחים, מודבק עם נפל מעל דפי בסיס צבעוניים, ומאטינג טורקיז (בצבע של אחד הפרחים).




יום 81:

תבניות חיתוך יפהיפיה של עלים בדפוסים שונים, ולא צריך יותר מזה.
אני אוהבת את זה שהם גדולים ויוצאים מהכרטיס. מצד שני אם רוצים לשים את הכרטיס במעטפה זאת כמובן בעיה.



יום 82:

זה לא שחור!!!!
זה חום כהה. גם העציץ וגם הכרטיס. אבל לא הצלחתי לצלם ככה שרואים את זה ):
בתוך השכבות של העציץ יש גם שכבה לבנה שלא ממש רואים, ואני עדיין אוהבת אותה.
מדבקות הברכה הקטנות של אורי הצילו אותי.




יום 83:

סטנסיל ודיו אוקסייד ב-3 צבעים.
אבקת אמבוסינג שקופה שהקפיצה את הצבעים בטרוף (תודה לנורית שלימדה אותי איך להשתמש).
שכחתי אבקה אנטי סטטית, למרות שהזמנתי וכבר יש לי, אז זה לא מושלם, אבל אני אוהבת.
נקודות אפוקסי שמתי רק במרכזי הפרחים השלמים, שלא יבלטו החוצה.




יום 84:

2 שכבות של חותכן דויילי, דגלונים ונקודות אפורסי.
הכי פשוט שיש (:




תובנות:

1. השבוע לגמרי יש לי פייבוריטי (: כרטיס העלים של יום 81 (:

2. דפי בסיס צבעוניים של AC מהסוג הזה: American Crafts - 12 x 12 Cardstock Pack - 60 Sheets - Brights

3. קיבלתי את ההזמנה עם הגוונים החדשים של ה- דיו דיסטרס אוקסייד. מאוהבת (:

4. בשימוש עם סטנסלים אני עובדת עם משטח מגנטי מעולה, שהופך את היצירה למהנה ומדוייקת. לגמרי ממליצה. Ranger Ink - Magnetic station - 12 Inch.

תגובות