שבוע 14

יום 92:

כרטיס ברגשות מעורבים.
מצד אחד הוא חמוד.
מצד שני חמוד מעולם לא היה מספיק בשבילי.
מצד שלישי אני לא מפסיקה לחשוב כמה שהוא היה יכול להיות יפה עם בלונים מאוקסייד.
מי שמכירה אותי יודעת שניירות מדוגמים הם האהבה הגדולה שלי, ומתחילת האתגר לא הצלחתי ליצור מהם כרטיס נורמלי. אז למרות שזה רק ״חמוד״, החלטתי לשתף בכל זאת


יום 93:

היום היה קשוח. פרסמתי את הכרטיסים רק בסביבות השעה 4 אחה"צ. קצת על הקצה. אבל הצלחתי (:
כרטיס בזוג, כי לא הצלחתי להחליט איזה צבע יותר יפה.
סטנסיל בשכבות (תודה רונית) ודיו אוקסייד.







יום 94:

סטנסיל בשכבות, עם 4 גוונים סופר רגועים של אוקסייד.
הכל מודבק בתלת מימד.
דגלון עם חותמת סופר מוצלחת, מודבק גם הוא בתלת מימד.
בסה"כ מאוד מרוצה (:


יום 95:

לפני שלושה חודשים לא הייתי מאמינה שאכין כזה כרטיס.
החתמה בשאבות.
זה הרבה ייתר מסובך מסטנסיל בשכבות, ודורש דיוק.
אבל זה הצליח ואני עפה על זה (:

הפרח הורוד מודבק עם נפח. הפרח הכחול גזור ומחולק כדי ליצור קומפוזיציה. החתמה של ברכה ונקודות אפוקסי (: דיו דיסטרס.


יום 96:

הכרטיס היום היה קשוח. כלום לא עבד.
התחלתי להרגיש את הסוף. כאילו נגמרה המוזה ):
ברשת ראיתי כרטיסים קסומים עם החותכן הזה.
ואצלי לא עבד. הצבעים. הקומפוזיציה. כלום.
רק בזכות נורית לא זרקתי אותו לפח וניסיתי בכל זאת להוציא ממנו כרטיס. אני עדיין לא חושבת שהוא אחת מהטובים שלי, אבל הוא היה מספיק בסדר כדי לפרסם ככרטיס באתגר. אני חושבת (:

נורית את אחת ויחידה. הצלת את האתגר היום 💜


יום 97:
תראו! הסטאק המהמם הזה (הרמוניה של אושרת קורן) הצליח להוציא ממני כרטיס עם מדוגמים (:

הוא רך ועדין ואני ממש אוהבת 💜



יום 98:

את הרקע הכחול עשיתי לבד בעזרת אוקסייד.
הלבבות הם חותמות עם אוקסייד ותבנית חיתוך
תואמת.

חייבת להגיד שאתמול אהבתי אותו יותר מאשר היום (:



תובנות:

1. מיום ליום נהיה יותר ויותר קשה להפתיע ולרגש. נגמר לי מלאי החומרים בבית שמאפשרים לי לא לחזור על עצמי (:

2. גיליתי שיש תבניות חיתוך שעושים מהם כרטיסים מהממים, ויחד עם זה הם לא בשבילי (יום 96). זה פשוט דורש יותר מדי סבלנות (: 

2. השבוע יום 96 ויום 98 זכו בתואר הכרטיס הכי פחות מוצלח. יום 95 לעומתו היה הפתעה מהממת. גם יום 97, שהיה רק מדוגמים, הפתיע לטובה בזכות הסטאק (:

4. דיו דיסטרס אוקסייד. עדיין מאוהבת (:

5. בשימוש עם סטנסלים (ימים 93 ו- 94) אני עובדת עם משטח מגנטי מעולה, שהופך את היצירה למהנה ומדוייקת. לגמרי ממליצה. Ranger Ink - Magnetic station - 12 Inch.

תגובות