יעל בת 40

את זהבה אני כבר מכירה מהזמנות קודמות, כשהיא הזמינה קופסת ברכות לבת שלה.

עכשיו היא ביקשה קופסת ברכות לבת השנייה (:

אבל מה, כשהברכות והתמונות הגיעו, הבנו שהן ארוכות מדי. 

ארוכות ה-ר-ב-ה יותר מדי מכדי להכנס לכרטיסיות קטנות של קופסת ברכות.


אז שינינו את הקונספט לספר ברכות ותמונות כמו ספר הברכות שהכנתי בזמנו לאילן.


כריכה:


כפולה ראשונה:


כפולה שנייה:




כפולה שלישית:



כפולה רביעית:



כפולה חמישית:



כפולה שישית:



כפולה שביעית:




כפולה שמינית:



כפולה תשיעית:



הייתי חייבת תקריב אחד על הפלאפ הזה:


כפולה עשירית:



כפולה 11:



כפולה 12:



כפולה 13:



כפולה 14:


כפולה 15:


כריכה אחורית:


והנה הכריכה פרוסה ביחד, כי הייתי חייבת להשוויץ כמה שהיא יפה (:



תובנות:

1. סטאק Moment של טניה סול, שלגמרי הפתיע אותי לטובה. עפתי על איף שהדיגוםיצא. צבעוניות מושלמת ושמחה.

2. הספר בגודל ¼7" על 11". מרשים ועם נוחות, ולא גדול מדי.

3. היו לי 3 מבנים עיקריים של עמודים, ועליהם חזרתי רוב הזמן. אני מוצאת שזה הקל על התכנון, ושמר על אחידות.

4. שילבתי דפים עם דיגום מלא, ודפים עם דיגום חלקי. חששתי שזה לא יזרום טוב ביחד, וגם פה הייתה לי הפתעה נהדרת. לגמרי הולכת לאמץ את זה.

5. כל התמונות שמודבקות על דף מדוגם, מודבקות על מאטינג שחור. זה עזר לשמור על אחידות עם הדפים עם הדיגום החלקי, והקפיץ מאוד את התמונה מעל הרקע. נתן גימור שאני מאוד אוהבת.

6. הספר מתוכנן כך שלחלק מהברכות מוצמדות תמונות, ונהנתי מאוד לשלב אותן ככה שיהיה ברור שהן הולכות ביחד (:

תגובות

  1. אנונימי2.9.23

    וואי זה פשוט מהמם!!
    מתה על הדיוק והצבעוניות שלך,מתנה מושלמת לכל אירוע!

    פז.

    השבמחק
  2. אנונימי2.9.23

    מרשים ויפה מאד. החלוקה של המדוגמים השונים על פני דף אחד, ״שוברת״ את השיטה של מדוגם אחד לדף, ומגוונת מאד את האלבום. כמו תמיד: גם זה קסום בעיניי.
    דבורה כהן

    השבמחק
  3. אנונימי4.9.23

    יפהפה. מיוחד ומשמח!

    השבמחק
  4. יפה מאוד מאוד-הדיגום, התיכנון. הכל

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם