אלבום יום הולדת לינון

דנה הזמינה לינון (בעלה) אלבום יום הולדת עם כ- 30 ברכות וכ- 30 תמונות.

הסכמנו על אלבום ספירלה, שבו ליד כל ברכה תופיע תמונה מתאימה.

בפועל, בסוף שילבנו באלבום כ- 50 תמונות, בנוסף ל- 30 בהברכות, והוא קצת התנפח ):


כריכה:


העמוד הראשון:


כפולה שנייה:


צד ימין:



צד שמאל:




כפולה שלישית:


צד ימין:


צד שמאל:



כפולה רביעית:


צד ימין:



צד שמאל:


כפולה חמישית:


צד ימין:




צד שמאל:


כפולה שישית:


צד ימין:




צד שמאל:


כפולה שביעית:


צד ימין:



צד שמאל:



כפולה שמינית:


צד ימין:




צד שמאל:



כפולה תשיעית:


צד ימין:


צד שמאל:



כפולה עשירית:


צד ימין:



צד שמאל:




כפולה 11:


צד ימין:



צד שמאל:




כפולה 12:



ומבט כללי:


תובנות:

1. השתמשתי בשני סטאקים של אושרת קורן. מאחד היו לי רק שאריות, והשני היה בסה"כ די מתאים מבחינת הצבעים, אז זרמתי. זה אפשר צבעוניות ומבחר דיגומים יותר גדול.

2. האלבום בגודל ¼7" על 10", ספירלה של ¼1.

3. בגלל שנוספו עוד תמונות, יש לאלבום קצת "פה תנין". כלומר הוא נפוח מדי. זה מבאס. אם הייתי יודעת מלכתחילה את מספר התמונות הייתי הולכת על מבנה אחר שמתאים יותר לכזאת כמות של תמונות / ברכות.

4. בחלק מאוד גדול מהעמודים עיצבתי את הברכה ככה שתהיה בול בגודל תמונה (½3" על 5"), מה שאפשר לי להעמיד אותן ביחד בצורה מסודרת, ואיפשר פתיחות קלילות, ככה שכל תמונה וברכה נמצאות אחת ליד השניה.

תגובות

  1. אנונימי16.9.23

    האלבום יפיפה ואהבתי את השילוב של 2 הסטאקים גם אני הייתי מתבאסת בגלל היותו מנופח אבל לפעמים אין ברירה.
    בסה״כ הוא מקסים
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם