כרטיסי שאריות

אני לא מצליחה ליצור. כבר שבועיים או משהו שכזה.

זה מאוד חריג עבורי.

היום סידרתי את השולחן בתקווה שזה יעשה לי קצת חשק.

זה לא כל כך עזר.


אז החלטתי על #אתגר_שאריות (בקבוצת הפייסבוק של רעות), בחרתי סטאק מותחל (Hello של טניה), והתחלתי להכין כרטיסי ברכה.


כרטיס 1:

חתכתי 2 מדוגמים בגודל 4" על ¼5, באלכסון.

עשיתי החלפה בין 2 חלקים, וחיברתי ליצירת 2 רקעים.


כרטיס 2:

זה הכרטיס ההופכי שנוצר מכרטיס 1.

תמונה משותפת:



כרטיס 3:

חיברתי 3 רצועות של מדוגמים. הם בכוונה בגובה שונה.

וחתכתי למלבן בגודל 4" על ¼5.




כרטיס 4:

כרטיס בטכניקת טלאים (הדרכה כאן).



כרטיס 5:

כרטיס בטכניקת טלאים (הדרכה כאן).



תמונה משותפת:




כרטיס 6:

כרטיס בטכניקת Inlay (הדרכה כאן) (קישור לתבנית כאן).




כרטיס 7:

כרטיס בטכניקת Inlay (הדרכה כאן)



ותמונה משותפת:



תובנות:

1. כשאין חשק חיצור, חוזרים למקורות. נמוצאים משהו קל, מהיר, ומתחילים לעבוד. בלי לחשוב יותר מדי. אם אני אעצור לחשוב שוב אצא מהחדר בלי ליצור.

2. כרטיסי שאריות - תמיד כייף להרגיש שמנצלים משהו שכבר אי אפשר לעשות איתו שום דבר אחר. זה ממש נותן תחושה טובה. מקווה להמשיך ולייצר עוד כרטיסים כדי לסיים את כל הסטאק.

3. בכרטיסים 1-5 הדבקתי כרטיסיה תואמת מהסטאק. היא מודבקת מעל מאטינג לבן, ומודבקת לכרטיס עם דו"צ עם נפח.

4. כרטיסים 6-7 בטכניקת Inaly שאני מאוד אוהבת וחוזרת אליה לא מעט. בדרך כלל אני משתמשת בדפי בסיס חלקים לטכניקה הזאת. הפעם הלכתי על מדוגמים, ולהפתעתי אני מוצאת שזה עבד לא רע בכלל.

מנחשות איזה כרטיס אני הכי אוהבת?

תגובות

  1. הכי כייף לראות את השאריות מוצאות להן יעוד והופכות לכרטיסים שהולך לשמח אנשים! אתגר מאתגר אבל מעולה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם