קופסת תכשיטים עם 3 קומות

 אז אחרי שהכנתי לעדי קופסת תכשיטים, כם נועה ביקשה.

אז עוד מפגש יצירה מושלם בזום עם קרן פרפרים וסמדר אפשטיין הניב קופסה נהדרת, שאני ממש אוהבת (:


הקופסה סגורה:




מאוהבת!!!!


המכסה פתוח.
הברקה של נועה - להוסיף מראה (:


פתיחה שמאלית:


ופתיחה ימנית:




כבר אמרתי שאני ממש אוהבת?


והנה נועה מתחילה לסדר את התכשיטים שלה בפנים (:


תובנות:

1. הקופסה כולה מציפבורד, והיא בגודל מושלם של 6" על 4". זה שהיא 3 קומות מאפשר לה להכיל המון.

2. סה"כ יש 3 תאים גדולים, אבל אני בחרתי לחלק כל תא ל-2, כי חשבתי שזה יהיה יותר פרקטי ויעזור לתכשיטים לא להתבלגן יותר מדי (: בדיעבד, אפילו שוקלת להכין לנועה קופסאות ציפבורד קטנות שישבו בתוך התאים, כדי לעזור עוד יותר לשמור על הסדר.

3. הפתיחה של הקופסה מגניבה לגמרי, אבל צריך לקחת בחשבון שלהבדיל ממגירות רגילות, כאן צריך שיהיה מקום פנוי  (מימין ומשמאל) כדי לפתוח את הקופסה.

4. נועה לא הרשתה לי להכניס אפילו לא טיפה אחת של ורוד או צבע אחר. רק שחר לבן. אבל מצאתי סול נצנצים כסוף שהיא קנתה פעם לפעולה בצופים, וזה התאים לי בול לקישוט המכסה! נועה עפה על זה (:

5. את המראה (הברקה של נועה) פרקתי ממראה שנקנתה בחנויות הכל בשקל. ממש מקרי שהייתה לנו מראה בגודל מתאים, ועוד יותר מקרי שהצלחתי לחלץ אותה מהפלסטיק בלי לשבור אותה (: מה שכן, אם הייתי חושבת מראש על המראה הייתי עושה את המחיצה בין התאים טיפה יותר נמוכה, כדי שהמכסה יסדר יותר טוב. הייתי גם שמחה להדביק את המראה מעל מאטינג, אבל אז כבר לא היו רואים בכלל את המדוגם שמתחתיו.

תגובות

  1. וואו אהבתי, נראה מעולה! ושימושי

    השבמחק
  2. גאוני ממש כל כך יפה ושימושי ,מה גודל מגירה אצלך ללא מחיצה?

    השבמחק
  3. מושלם!!!! 💕
    מה עם הדרכה?????

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם