לוח ציור עם קלמר

מפגש זום עם נורית כליל-החורש, נטע דביר, ורונית אורבאום, הניב לוח ציור עם קלמר.

הרעיון הוא שהלוח נייד, ואפשר לקחת אותו לנסיעות, לטיולים קצרים באוטו, לביקור אצל משפחה או חברים, ועוד...

תראו כמה שזה פרקטי וגם יפה (:




הקלמר סגור בגומי ויש בו מקום למלא טושים / צבעים:


והנה הקלמר פתוח:




הלוח מותאם לשימוש בדפי מדפסת (A4) רגילים, והם ניתנים להחלפה.
הנה ציור שרוני האחיינית שלי (6) ציירה לי.
רואות אותי שם עם השימלה הצבעונית?






הדפים מוחזקים על ידי כיסים קטנים משולשים בפינות, וניתן לשלוף אותם החוצה ולהחליף:


הנה הלוח בלי דף ציור עליו:

תובנות:

1. מתנה שימושית ומקסימה לילדים, ולא רק (:

2. כמובן שכל הילדים שסביבי לא מצאו בה עניין. הסנלדר הולך יחף (:

3. הלוח בגודל 12" על 12" ומורכב מציפבורד 2.2 מ"מ. תאכלס מי שיש לה ציפבורד יותר עבה, עוד יותר עדיף. לי אין. אין לי כלום (:

4. הקלמר עשוי מציפבורד והוא מאוד גדול. 3.5" רוחב על 12". הוא מודבק ישירות אל הלוח, אז לא היה טעם לעשות אותו יותר קצר. ותאכלס למה שלא יהיה מקום להרבה צבעים?

5. המשולשים בצד מעט גדולים. גם מסתירים קצת יותר מדי את הציור, וגם קצת מקשים על הוצאה והכנסה של דף. בדיעבד הייתי עושה אותם יותר קטנים (ריבועים של 2" במקום 2.5").


תגובות

  1. פרויקט מהמם! שאצלי הילדים מסביב מצאו בו עיניין גדול : -) ואפילו חשבתי להכין עוד כמה כאלה לילדים מסביב כמתנות!

    השבמחק
  2. מהמם! הדרכה?

    השבמחק
  3. רעיון מעולה, אעשה לשני נכדיי,❣💞

    השבמחק
  4. רעיון מעולה, אעשה לשני נכדיי,❣💞

    השבמחק
  5. אנונימי24.7.22

    נפלא. חבל שהנכדים גדולים. חחחח

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם