אתגר השישיה - כרטיס ראשון

#אתגר_השישיה :

בימים שני עד שבת (כולל)בשעה 10:00 בבוקר, אפרסם סקיצה קונדסונית לכרטיס ברכה, ואעלה כרטיסים שלי, של דניאלה קרני-הראל, דורית גינזבורג, ומיכל דנון להשראה.

סה"כ יפורסמו 6 סקיצות ב- 6 ימים.

אתן מוזמנות ליצור כרטיס ברכה ולפרסם אותו עד חצות למחרת. כלומר, יש לכן כמעט יומיים ליצור כרטיס,ולהעלות לקבוצת הפייסבוק של רעותא, עם תיוג #אתגר_השישיה.


כן יש גם פרס, מתנה מרעותא (:


אתן יכולות להכין את הכרטיסים בכל גודל שנראה לכן.

מאחר ואני רוצה ליצור לעצמי מארז ברכות, גודל הכרטיסים שלי יהיה אחיד: ¼4" על ½5", ואני מתכננת ליצור אותן מדפים תואמים.

לאחר האתגר אעלה הדרכה לקופסה שמתאימה למארז, למי שרוצה (:


הסקיצה הראשונה שלנו:

לפי הסקיצה מכינים כרטיס.

הסקיצה היא להשראה בלבד. 

קחו אותה לכיוון שלכם ותנו לה פרשנות משלכם 🙂

את הכרטיס לאתגר יש להעלות עד יום שלישי ה- 30.3.21 בחצות לקבוצת הפייסבוק של רעותא, עם תיוג #אתגר_השישיה.



כרטיסים שלי, של מיכל דנון, דניאלה קרני-הראל, ודורית גינזבורג, להשראה:






מדהים בעני לראות איך כל אחת לוקחת את הסקיצה לכיוון שלה ועושה איתו משהו שונה לגמרי.

את הכרטיס לאתגר יש להעלות עד ה- 30.3.21 בחצות לקבוצת הפייסבוק של רעותא, עם תיוג #אתגר_השישיה.

תגובות