אין דבר כזה יותר מדי פולדרים

דבר אחד שיוצא טוב מכל הזומים האלה, זה שאני עובדת יחד אתכם, ויוצאת עם תוצר.

אז סיימתי לדגם עוד פולדר A4.

ניתן לרכוש את ההדרכה בעלות של 70 שח (:


הפולדר סגור:

אני מאוד אוהבת את הכריכה (: משהו בה מאוזן ועובד לי טוב.


והנה הוא פתוח:

הפנקס מקושט למעלה:


הכיס שמעל התיקיה:


התיקייה נפתחת:


התיקייה יצאה רגועה, ועדיין שמחה וצבעונית:




הפנקס יושב בתוך כיס כדי שיהיה ניתן להחליף אותו כשהוא יסתיים:


כריכה אחורית - לגמרי אילתרתי משאריות של שאריות של שאריות (:


ושתי הכריכות ביחד:


תובנות:

1. מרגיש לי שקצת השתוללתי עם הדפים, אבל תאכלס אני די אוהבת.

2. סטאק קטן של 6 דפים. בקושי הספיק, במיוחד כי הכנתי את הכריכה, ואז לא אהבתי והכנתי חדשה. אז יוצא שלכריכה האחורית כבר נשארו לי ממש שאריות, וכמו שאתם רואים עשיתי טלאים ליצירת דף לגודל המתאים (:

תגובות

  1. מהמם!! אני מצאתי שאני אוהבת יותר את גודל ה A5.. אבל הטכניקה מעולה גם בשבילו! תודה יעלי! <3

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם