תמונת לב גיאומטרי

ביום שבת הסתיים המשחק הניחושים והאתגר הגיאומטרי.

100 בנות ניסו לנחש את איזה יוצרת הכינה איזה עבודה.

3 בנות הצליחו לזהות את כל ה-10: חופית מויסה, עפר פרסין, רויטל צוקרשטיין.

הזוכה בפרס הניחושים היא חופית מויסה, שלגמרי במקרה גם הייתה הראשונה לנחש את כולן (:


כ- 70 עבודות הוגשו לאתגר הגיאומטרי.

עבודות נפלאות, מקוריות, מושקעות. בנות הייתן מדהימות!

הזוכה בפרס האתגר הגיאומטרי היא הילה בר אשר.


ומה אני הכנתי?

היו לי כל מני רעיונות. מגניבים יותר או פחות. 

אבל כולם נפלו כשהגעתי לשלב היישום. זה היה טרוף. נראה לכן באמת???

אולי שמתן לב, אבל אני אוהבת דברים פשוטים. אני לא מהנדסת (:

וזה שמשהו פשוט לא אומר שהוא לא יכול להיות מהמם, נכון?


אז זאת העבודה שלי לאתגר.

תמונה של לב גיאומטרי.

המסגרת בעובי 2", יציבה מאוד, בגודל 8" על 8".

נראית מאוד מהמם ומרשימה כשהיא עומדת על המזנון, או על מדף.





תובנות:

1. השתתפו בנות סופר מוכשרות, ואני יכולה להגיש לכן שיש משהו מאוד מלחיץ בלראות את כל הקסמים שהאחרות הכינו, ולהשאר עם העבודה שלך (:

2. כמו באתגר הקודם, הניחושים היו מאוד קשים. היוצרות המשתתפות באתגר לא הצליחו לנחש נכון. והן לפחות יודעות מה הן עצמן הכינו, אז הן צריכות לנחש רק 9 עבודות (:

3. התלבטתי קשות אם להשאיר את הלב נקי, או להוסיף את המשפט ונקודות האפוקסי. ידעתי שאם אוסיף אותן תזהו אותי. מצד שני זה היה כל כך חסר לי בלי... וברגע ששמתי אותם זה פשוט התיישב בול (: ואכן, 75% מהבנות ניחשו נכון וזיהו את העבודה הזאת בתור העבודה שלי (:

4. הכנתי את הלב פעמיים. בפעם הרשונה הצלחתי להכין אותו, אבל הכל היה עקום והמרווחים לא שווים. לא יפה ולא מקצועי. בפעם השניה לא התעצלתיח, סימנתי שורות עם עפרון, ומרווחים... ויצרתי לי מעין grid, ורק אז התיישבתי להדביק. ההבדל היה מ-ט-ו-ר-ף ואני ממש ממש אוהבת את התוצאה.

5. אוהבת מאוד את הגודל והקונספט של התמונה. לגמרי מתכננת להכין כזאת תמונה, רק במקום לב גיאומטרי לעצב תמונה משפחתית וקישוטים.

תגובות