אתגר שקוף - חוב מהעבר

לפני חודשיים שיחקנו במשחק הניחושים ואתגר שקוף.

מתברר ששכחתי לפרסם בבלוג את המנורה שהכנתי לאתגר.


אז הנה היא, וקצת על תהליך העבודה.

מנורת ולום עם נר פלסטי (על בטריה) בפנים:




ורסיה מעט שונה שלה, עם "גג" פתוח:





קצת על תהליך העבודה:

נייר ולום בגודל 6" על 12".
בדופן של 12" נחרוץ ב:  ¾2", ½5", ¼8", 11:


הדבקתי בורדר תחתון שיצרתי מתבנית חיתוך שיש לי:


קישטתי בפרחים ופרפרים שחתכתי בעזרת תבניות חיתוך:


הוספתי בורדר עליון (פאנצ בורדר):


החזרתי ללוח הקיפול ועברתי שוב על סמני החריצה:


שמתי דבק על הלשונית בצד:


קיפלתי לפי סמני החריצה:


הדבקתי את הלשונית אל הדופן הנגדית:



בהמשך הכנתי מכסה ורגליים (:

תובנות:

1. אתגרים ומשחקים מוציאים ממני את המיטב. גם אם הם מלחיצים אותי (:
2. מאוד קשה לעבוד ככה עם ולום. הוא מתקמט מכל דבר...
3. הרגשתי שהמנורה חייבת להיות בצבע לבן (מנורה בשחור???). בדיעבד אני מבינה שזה סיבך לכולם את הזיהוי שלי.
4. למרות שזה בלבן דווקא כן הרגשתי שנתתי פה את הטאץ האישי שלי, בעיצוב הנאיבי, בשימוש בבורדרים, בנקודות הלבנות שמפוזרות בין הפרחים, בגלישה של העיצוב מעבר לדופן אל הפאה הבאה...

מאוד נהנתי, וישר עברתי לתכנן את המשחק הבא (:



תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם