פרס בהפתעה לאתגר השמינייה

מפגש זום עם קרן פרפרים הניב פנקס מושלם בגודל A5, שייעדתי כמתנה לאיריס שזכתה בפרס בהפתעה באתגר השמינייה.

כריכה:

ופתוח:


בין הדפים שילבתי שני חוצצים עם כיסים:


והנה השני:



הכריכה עצמה עושה שימוש האחת הסקיצות של האתגר (נר שמיני), ואני לגמרי אוהבת את איך שהיא יצאה (:


תובנות:

1. מגניב, מגניב, מגניב!!!!!!

2. האלכסון הוא אסון. מכירות? אז זה היה ככה. וואהו זה הלך לי קשה. הסתבכתי ברמות והייתי צריכה ליישר את הדפים אחרי שהרכבתי את הספירלה. מיותר לציין שקרן עשתה את זה בקלילות, נכון? (:

3. כבר קרה לי שיצרתי פנקס עם ציפבורד ולא הצלחתי להכניס אותו לסינץ, והייתי צריכה לזרוק. אז מאז אני סופר זהירה. עטפתי ישר בנייר המדוגם, ובחרתי סטאק עם דפים יחסית ממש דקים. ומכל הסיפור אני ממש ממש אוהבת את איך שזה יצא! יש לזה קטע שונה לגמרי מלעטוף בשחור ולדגם מעל (:

4. את הדפים בפנים הדפסתי לבד בבית דפוס. הנקודות אמורות להיות בתחתית הדף, אבל אל תגלו (:

תגובות

  1. משגע!! אני אפילו לא מעיזה לשחק עם אלכסונים.. ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. ובצדק (: נראה לי שרק לקרן פרפרים זה מצליח וככה בקלות (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם