תיבת אוצר בצורת משושה

נפשה של סמדר חשקה בקופסת משושה, שנפתחת כמו תיבת אוצר.

אז את המפגש השבועי שלנו הקדשנו לזה. 

יצאה קופסה מגניבה לגמרי, ומי שרוצה להכין לעצמה גם, סמדר אפשטיין הכינה לכן הדרכה, וקרן פרפרים הכינה קבצים לסילואט למי שרוצה.

הקופסה סגורה:




קצת מבאס שהכנף של הסגירה, שמדוגמת אחר, כל כך נמוכה. צילמתי גם תמונה כשהקופסה "שוכבת" על צלע אחרת, שתוכלו לראות, אבל זה לא המנח הנכון:


והנה הקופסה פתוחה:


תובנות:

1. הקופסה בגודל "½5, והקוטר שלה ¼4". זה אומר שהיא יכולה להכיל ה-מ-ו-ן.

2. הפתיחה שלה מגניבה ומאפשרת הכנסה טובה ונוחה של דברים פנימה.

3. פרוייקט שמתאים מאוד לשאריות, ולסטאק קטן.

4. לא דיגמתי מבפנים, כי כשיהיו בפנים ממתקים זה סתם יהיה רעש בעיניים. בדיעבד כנראה שזאת טעות. צריך לדגם.

5. שונאת מחוגות. כל הכנת המשושה לא הייתה חביבה עלי. לי אישית היה עובד יותר טוב להדפיס משושה בגודל הנכון, ולחתוך לפיו. סורי סמדר. את יודעת שעיגולים זה קשה לי ):

5. אוהבת מאוד את הקישוט שלה (: שילוב מדוגמים שממש כייפי לי (:


תגובות

  1. מקסים ממש!!! אני אוהבת משושים.. וגם עיגולים ומחוגות ;) אבל כנראה גם אני הייתי מציירת משושה - פשוט כי זה יותר פשוט..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם