איך מכניסים 170 תמונות לאלבום?

חדווה ומירה הזמינו לשולה אלבום ליום הולדת 80.

האלבום בגודל ½10" על 11", ומכיל כ- 10 ברכות וכ- 170 תמונות בגודל הדפסה 9 על 13 ס"מ.

איך לעזאזל עושים את זה?

עם המון יצירתיות וניסויים (:

הוא עטוף בדמוי עור, ונראה ממש גדול ומרשים.


כריכה:




כפולה ראשונה:


בצד ימין כיס עם ברכות:




בצד שמאל מפל שבנוי מעל 2 כיסים, שבהם עוד ברכות:


הכיסים ריקים:


המפל:




הכרטיסיות של התמונות:





כפולה שנייה:



בצד ימין פריסה שנותנת את כל הכבוד והמקום לתמונה משפחתית מהממת:


בצד שמאל כיס עם סוג של מפל עומד וכרטיסיה:






והכרטיסיה עם התמונות:



כפולה שלישית:


פלאפ עם מקום לתמונה משפחתית ייצוגית ומהממת:


והפלאפ פתוח:


בצד שמאל חגורה עם מפל חלקי, ושתי כרטיסיות:


המפל:





והכרטיסיות:








כפולה רביעית:



בצד ימין פריסה נפתחת א-ר-ו-כ-ה:


ונפתח:




בצד שמאל מפל זוגי בנוי מעל כיס עם כרטיסיה:



המפל:



והכרטיסיות:





כפולה שישית:



פלאפ פשוט שנפתח ימינה ושמאלה:


פתוח ימינה:


ופרוס:


את העמוד הזה כבר עיצבתי משאריות של השאריות (: ואני עפה על איך שהוא יצא:


תובנות:

1. סטאק 49 and Market - Vintage Artistry Serenity Collection שהפתיע אותי לטובה בצורה יוצאת דופן. היה לי רק סטאק אחד, ועוד 3 דפים חלקים משלימים שלו.... אז עבדתי עד לשאריות הכי קטנות שאפשר, כולל הרכבת דפים משאריות של שאריות. את הכריכה כבר עטפתי בעור, בעיקר כי פשוט לא נשאר כלום מהסטאק. ואני מתכוונת לממש כלום (:

2. בכל פעם שאני חושבת שכבר הכנתי את האלבום הכי גדול (כאן למשל) הלקוחות מפתיעים ומאתגרים אותי מחדש. תודה לאורלי וילנסקי על התמיכה הנפשית והפיזית (:

3. בגלל הכמות המשתנה של תמונות בכל קטגוריה, כמו גם חלוקה שונה של תמונות אורך / רוחב מלקוח ללקוח, יוצא שאני מתכננת כל פעם מחדש אלבום, עם פתיחות אחרות ופלאפים אחרים. מצד אחד יש בזה משהו מלחיץ. מצד שני אני מוצאת את עצמי נהנית מהאתגר, וממציאה עוד ועוד סוגים שונים של עמודים ופתיחות. היו פה כמה פריסות שחביבות עלי במיוחד - המפל החלקי מעל החגורה, שני העמודים עם המקום לתמונה המשפחתית.... אה, ואיזה יצירתי זה המפל הזוגי? תודו!!! לא יודעת כמה זה חינני, אבל זה הכניס המון תמונות (:

4. פעם ראשונה שאני עוטפת עם דמוי עור לבד, וזה היה הרבה יותר קל ממה שחשבתי (: עוד הפתעה לטובה.

5. היה לי קצת קשה עם הכריכה. בגלל שהיא לא עטופה בקרדסטוקים, היה לי קשה לקשט, ובכל מקרה חדוה ומירה ביקשו להשאיר אותה ככה נקיה. אז זרמתי. אפילו פרחים מסביב לשם לא נתנו לי להוסיף. בעיקרון שייקר של רינת היה יושב פה בול, ובדיעבד חבל שלא הכנתי.


תגובות

  1. אנונימי25.6.23

    מעלף.
    אני רוצה הדרכה בבקשה🙏🙏🙏🙏

    השבמחק
  2. מעלף אתגר אמיתי

    השבמחק
  3. אנונימי26.6.23

    יצא לך מהמם. הסטאק הזה הוא ממש לא את, ובכל זאת הצלחת להתחבר אליו נהדר.
    בכל מקרה, איזה אומץ היה לך להתחיל אלבום כזה גדול מבלי שתהיי בטוחה שיש לך מספיק מדוגמים עבורו.

    השבמחק
  4. מהמם! מיוחד כל כך.

    השבמחק
  5. אנונימי26.6.23

    וואוו וואוו וואוו

    השבמחק
  6. אנונימי26.6.23

    יעלי האלבום מדהים לדעתי מתוכנן נהדר והוא כל כך עדין בצבעוניות שלו אין עלייך❤️
    סימוש

    השבמחק
  7. ג'ינגלת כאן בהצלחה מטריפה! זה מדהיםםם. מקווה שתהייה הדרכה.

    השבמחק
  8. אנונימי27.6.23

    שלמות!!

    השבמחק
  9. טלי שפיגלר27.6.23

    מהמם אבל שייקר לא מתאים כאן ולכן טוב שלא עשית

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם