מיני טבעות וכיסים

בוקר יצירה עם גילי ורגינה הוביל למיני טבעות חדש וחמוד.

האמת היא שתכננתי וצילמתי הדרכה (חינמית לבלוג), אבל בסוף לא כתבתי אותה כי אני לא בטוחה שאני מספיק אוהבת את המיני....

המיני בגודל 8" על 4", ומתאים לתמונות בגודל 5" על ½3".

יש לו כריכה קשה, הוא מוחזק על ידי 2 טבעות, אבל תאכלס אפשר גם לשים לו ספירלה, ויש לו סגירת גומי מגניבה.




ותקריב, כי אני ממש מבסוטית מהקישוט של הכריכה (:


המיני בנוי מכיסים מסוגים שונים, וכמה דפים חלקים פשוטים.

כפולה ראשונה:



כפולה שנייה:




והנה הכרטיסיה מחוץ לכיס:


כפולה שלישית:




וסתם עוד כמה דוגמאות אקראיות של עוד כיסים ודפים:






והכריכה האחורית מבפנים, בה רואים את הגומי של הסגירה:




תובנות:

1. ניסיון (ראשון אני חושבת) לבנות מיני ישר ממדוגמים, בלי דפי בסיס שחורים. אין ספק שזה הרבה יותר מהיר מאשר בניית מיני מדפי בסיס ואז דיגום. אבל אני לא חושבת שמתחברת לזה. חסר לי המאטינג השחור וההפרדה בין המדוגמים. אבל אולי אני פשוט ממש רגילה לזה.

2. אם בכל זאת בוחרים להכין מיני רק ממדוגמים, צריך לבחור סטאק דו-צדדי. כמו שזה, הסטאק הזה היה עם צד אחורי לבן, והייתי צריכה לדגם  בכל מקום שהוא נחשף. זה די טיפשי (:

3. הקיפולים של הדפים המדוגמים כדי לעטוף את הציפבורד לכריכה, ובשביל ליצור מעטפות, עברו בצורה הרבה יותר טובה משחששתי, וללא כל בעיות (חששתי שהדפים מההדפסה הישראלית יתבקעו בקיפולים, והם לא התבקעו בכלל. זה עבד מצויין).

4. הייתי צריכה לבנות את המיני כשהוא שוכב (הטבעות מימין) ולא עומד (הטבעות למעלה). זה היה עובד הרבה יותר טוב לשליפת התמתונות מהכיסים. כמו שהוא, כשהמיני עומד, זה כאילו התמונות "יפלו" למטה מהכיס".

קישורים:


תגובות

  1. מה בדיוק לא אהבת ? הוא מושלם !!! רעיון מתוק
    אפשר גם לשים פנקס דפים במקום אלבום.
    איך מחברים את הגומי לציפבורד ?שלא יצא ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עמית, איזה כייף לשמוע שאהבת (:
      לגמרי אפשר ליצור את זה כפנקס ולא כאלבום (:
      אם תסתכלי בתמונה אחת לפני אחרונה, רואים שהלבשתי על הקצוות של הגומי סוגרים. ויש קישור מתחת לתובנות. הסוגרים מונעים מהגומי לברוח החוצה (:שיטה לגמרי פשוטה ומגניבה.

      מחק
  2. גם לטעמי זה חמודי. חלק מהחמדמדות זו גם הקלות שבהשקעה. ובאמת שלא חסר המאטינג בצורה קיצונית ( בלי להפחית מהיופי של המאטינג-חד משמעית). הדו"צ מאוד מקפיץ.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם