כרטיסים אבסטרקטיים - Take2

הכרטיסים האבסטרקטיים השאירו אותי עם טעם לעוד.

ואין לי ספק שגם יהיו עוד,

אבל בנתיים, בערב יצירה עם קרן פרפרים, התלבשתי על סט תבניות חיתוך שאפשר לי לנסות להכין כרטיסים אבסטרקטיים בצורה שונה. עם תבניות ולא עם סטנסלים.


כרטיס 1:

תבנית חיתוך של פרח ממש ממש עדין ויפה. הוא בכחול כהה, כמו הרקע של הכרטיס כולו, למרות שבצילום שניהם נראים כמו שחור (:



כרטיס 2:



כרטיס 3:



כרטיס 4:

העלה מהמם, אבל עם קו מתאר קצת יותר עבה מהאחרים, ואני פחות אוהבת את זה (בכרטיס הזה ספציפית, כחלק מקבוצה). 



ואי אפשר בלי תמונה משותפת (:




תובנות:

1. פרוייקט שאריות מושלם.

2. כדי לחסוך עבודה, לקחתי חתיכת דף, שמתי עליה את כל הצורות של תבניות חיתוך, והעברתי בביג שוט. אחרי שחזרתי על הפעולה כ- 6 צבעים שונים, היו לי מ-ל-א חתיכות שונות לשחק איתם ליצור את הכרטיסים.

3. בכרטיס הרביעי קו המתאר של הברכה ושל הפרח עבה יותר מבשאר הכרטיסים, ואני פחות אוהבת את זה.

4. בחלק מהכרטיסים הוספתי מסגרת עם טוש שחור, ובחלק לא.

5. אני אוהבת כשצורה אחת כאילו לא מחוברת לאזור המרכזי, ומציצה מהמסגרת. מכניס המון עניין בעיני. (כרטיסים 2 ו- 4)

6. סט תבניות חיתוך מאוד מוצלח. התיפורים מוסיפים המון.

7. אני יודעת שלא רואים את זה בתמונות, אבל הרקע של הכרטיסים הוא כחול כהה, ולא שחור (:

8. לא סגורה על זה סופית, אבל כנראה שהכרטיסים האבסטרקטיים עם הסטנסלים האבסטרקטיים והאוקסייד עשו לי את זה יותר (:



תגובות

  1. אנונימי10.6.23

    כרטיסים יפיפיים
    ליאת גלמן

    השבמחק
  2. כרטיסים יפהפיים.. אני אוהבת את המשחקים שלך..

    השבמחק
  3. אנונימי12.6.23

    מקסים,כבר הזמנתי תודה
    איך את מדביקה את החיתוכים הקטנים והעדינים לקארדסטוק
    אשמח ללמוד
    תודה רבה שנולדת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם