כרטיסים אבסטרקטיים

 כשראיתי את הכרטיסים האבסטרקטיים למיניהם ברשת, ישר התחלתי לחפש את הסטנסלים.

וכשמצאתי, מיד הזמנתי. (קישור לסטנסיל אבסטרקטי בעלי).


תבנית חיתוך של פרח ממש ממש עדין


את העלה (תבנית חיתוך מהממת) הדבקתי מעל חיתוך של אגרטל (זאת תבנית חיתוך שמגיעה עם הסט של הסטנסלים).







ברכה עם הכיתוב Hello - חלק מסט של תבניות חיתוך וחותמות תואמות לברכות.
זה סט ממש מגניב. כל החותמות מחוברות לחותמת אחת גדולה, וגם תבנית החיתוך. בעצם מחתימים את כל המילים בבת אחת, וחותכים ביחד. מאוד יעל וחסכוני.



תובנות:

1. היופי בסטנסלים האלה שהם לא מכתיבים לך לגמרי את צורת התוצר הסופי. זה אוסף של רכיבים שאת מרכיבה איך שתרצי, וכל תוצר יוצא שונה לגמרי מקודמו, ושונה לגמרי ממה שתראי ברשת. אני ממש אוהבת את הקונספט.

2. בכל הכרטיסים השתמשתי בדיו אוקסייד. הם מתאימים מאוד בגלל הכיסוי המלא והבלנדינג.

3. אני חושבת שהכרטיס הראשון הכי מוצלח, מכמה סיבות. הוא מואר ושמח, והפרח שהדבקתי עליו עם קו מתאר דקיק. אני אוהבת.

4. אחריו אני אוהבת את הכרטיס הרביעי. הקומפוזיציה שלו ממש טובה בעיני, הצבעים עובדים ביחד, והשילוש של החותמוץ של הברכה, עם העלים שהחתמתי, עובדים טוב. אני גם מאוד אוהבת את הכתם הקטן שמציף משמאל (:


תגובות