המחברות שלי לאתגר מחברת

זה שאתגר המחברת היה אנונימי, אפשר לי להשחיל פנימה גם עבודות משלי (: 
אבל מה, הייתי חייבת להתחכם וליצור משהו מיוחד ומאתגר. אין לי שמץ למה.
אז החלטתי שבמקום לעבוד עם מדוגמים וחבר דף גדול ודף קטן כמו בהדרכה, אני מייצרת מדוגם משל עצמי.

חתכתי דף בסיס שחור לגודל של ⅜10" על 14".
חרצתי בדופן שמאל ב- 1",
וגם בדופן העליונה והתחתונה.
עכשיו התחלתי לקשט בצורה חופשית.

במקרה הזה בחרתי רצועות ברוחב ¼".
בחלק גדול מהמקרים הרצועות היו קצרות מדי, והייתי צריכה להוסיף להן רצועת המשך.

ככה זה נראה:


מפה כבר המשכתי לעבוד לפי ההדרכה שלי לעטיפת מחברת.
זה פשוט כאילו הנייר שלי כבר מחובר, ואפשר לעבור יש לסימון הטרפזים.

וככה המחברת נראית בסוף:








המחברת השנייה שלי הייתה פחות מתוכחמת, אבל גם פה לקחתי רצועות של מדוגמים, והרכבתי מהם דף אחד גדול שאיתו עטפתי את המחברת.

אני מאוד אוהבת את התוצאה. היא מעניינת, וגם אפשרה לי לעשות שימוש בשאריות (:









תובנות:

1. המחברת הראשונה הייתה יוצר מאתגרת. היא דרשה תכנון מראש של הדף הגדול, ועיצוב "אמיתי" שלו (להבדיל מפשוט חיבור של 2 מדוגמים כמו בדרך כלל).

2. את ההשראה לעיצוב לקחתי מחותמת שראיתי, וחשבתי שזה יכול להיות מגניב להכין ככה מדוגם מרצועות.

3. את הקצוות של הרצועות חיזקתי בסלוטייפ לפני העיטוף (לא רואים אותו, זה בחלק שמתקפל כלפי פנים), ועדיין לא סגורה שהגימור מספיק מושלם... אבל נראה שזה מחזיק מצויין ולא מתפרק.

4. המחברת השנייה קלילה וכייפית. ממש נהנתי להכין אותה, וזה מאפשר שימוש גם ברצועות משאריות (:

5. את הפס המרכזי של 4 הסמלונים הכנתי לבד. חתכתי כרטיסיות שנראו לי מהדף כרטיסיות, וחיברתי אותן ביחד לרצועה ארוכה.

תגובות

  1. כולן יפות ומקוריות, הראשונה פשוט שוס של מקוריות ויופי, יציאה אמתית מהקופסה (המחברת) וזו שהכנת רצועה מהכרטיסיות נראית כמו דף אחד מוכן ומושלם. שאפו

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם