שבוע 10

יום 64:

דיו אוקסייד על סטנסיל בשכבות (של מיכל) עם חותמת ותבנית חיתוך תואמות.

הפרחים מודבקים בתלת מימד ויוצאים החוצה מהכרטיס בכוונה.
הביטוי והכרטיס מתחת צבועים באדום אוקסייד כדי להיות תואמים בול לצבעים של הפרח (תודה למיכל על הטריק).
בדיעבד העלים היו צריכים להיות בירוק יותר בהיר, אבל זה מה יצא (:


יום 65:

אני לא מאמינה שאני עושה את זה, אבל היום עולים שניים שאני מחשיבה כאחד.
למה? כי מרוב שאהבתי את הראשון (העליון) עבדתי עם אותו סטנסיל (עוד אחד מושלם של מיכל, שאני ממש ממש חייבת) ואותה סקלת צבעים שוב להכנת כרטיס שני.

אז שתי קומפוזיציות שונות ושני כרטיסים.

וביחד:


יום 66:

כרטיס ברגשות מעורבים.
מצד אחד, עשיתי את ההזמנה במיוחד בשביל הסטנסיל הזה!
מצד שני אני לא בטוחה שהוא עומד בציפיות.
אולי צריכה לנסות עם צבע אחד, בלי בלנדינג....



יום 67:

מאוד אוהבת את הסטנסיל, ואת זה שחתכתי אותו לעיגול. עם הצבעוניות הזאת זה ממש נראה כמו גבעות. וזה חים כהה לא שחור.
הצללית של הפרח מהממת (תודה לרגינה על תבנית החיתוך).
לא סגורה על הברכה למטה. היה יותר יפה אם הייתי מחתימה ישר על הכרטיס אבל בגלל ההדבקה עם נפח אי אפשר היה הייתי פשוט מעדיפה חותמת עם פונט יותר קטן ועבה.




יום 68:

נראה שאת הכרטיסים ביומיים האחרונים לא אהבתם. תוהה אם זה הזמן להפסיק...
בנתיים אני עדיין עם סטנסיל, דיו, תבניות חיתוך וחותמות.



יום 69:

הכרטיס היום בא בזוג, והיו לנו דיונים עליו.
הראשון שלי היה העליון, עם הורוד. אני אהבתי, והייתי היחידה.
השני היה התחתון, הבהיר יותר, ואותו גם האחרות כבר חיבבו (:

סטנסיל בשכבות, דיו אוקסייד, וחותמת עם תבנית חיתוך תואמת, מודבקת עם נפח.





יום 70:

סטנסיל סופר מגניב, עם בלנדינג של 3 סוגי כחול, וחותמת שהתיישבה בול.



תובנות:

1. בכל הכרטיסים נעשה שימוש בדיו דיסטרס אוקסייד. ותודה לרגינה שנשהשאילה לי את שלה עד שיגיעו שלי (:

2. בשימוש עם סטנסלים אני עובדץ עם משטח מגנטי מעולה, שהופך את היצירה למהנה ומדוייקת. לגמרי ממליצה. Ranger Ink - Magnetic station - 12 Inch.

3. היו השבוע כמה כרטיסים פחות פשוטים לעיכול. במיוחד יום 66, וגם קצת יום 67. אבל סה"כ היה שבוע מגוון, ומכרטיס לכרטיס אני לומדת (:


תגובות