שבוע 11

השבוע התחיל עם סטנסלים והתקדם לתבניות חיתוך ודפי בסיס חלקים.


יום 71:

סטנסיל, שעשיתי בו שימוש רק בפינת הכרטיס, ים 2 צבעים של אוקסייד.
שני פרחים מהממים מתבנית חיתוך שרגינה השאילה לי.
חיתוך מילה מתבנית חיתוך.
וכמובן שאי אפשר בלי נקודות אפוקסי.
היה דיון אם רואים את הפרחים והמילה. אני חושבת שרואים מספיק, ולא מפריע לי שזה עדין ומרומז. זה רך ואני אוהבת.


יום 72:

כרטיס ברגשות מעורבים.
הפעם ניסיתי לעבוד עם צבעים פחות שגרתיים.
השבלונה הפתיעה לטובה.
המאטינג בחום כהה.
הברכה מודדת עם נפח.



יום 73:

חתכתי בנייר לבן לבבות בפריסה שאהבתי.
הדבקתי עם נפח מעל דף שדיסטרסתי עם אוקסייד
הברכה מוחתמת יש על הנייר ועדיין לא סגורה עליה.
אולי היה עדיף ברכה מעל דגלון שעולה קצת על הלבבות....



יום 74:

תבנית חיתוך של עלים, שבחלק מהם בחרתי לשלב את החלק הפנימי שנחתך החוצה, וחלק השארתי ״ריקים״, וחותמת שהתיישבה פה בול ואפילו יצאה יפה (:



יום 75:



יום 76:

תבנית חיתוך שיוצרת את הרקע. בתוך החורים הדבקתי פרחים שחתכתי מאותה תבנית בדפי בסיס חלקים.
הקושי הגדול (כמו תמיד) היה איך לשלב את הברכה.
השתמשתי בתבנית חיתוך של דגלון, תבנית חיתוך באהבה של טניה, ודוצ עם נפח להבליט הכל.
חושבת שבסוף, אחרי שבירת ראש, הצלחתי



יום 77:

תבנית חיתוך עם שלוש שכבות.
רוב העבודה זה להבין את סדר השכבות, ולהחליט על צבעים (:
תודה לרגינה על תבנית החיתוך. אני לגמרי חייבת כזאת!
אין לי כלום (:


תובנות:

1. אני תוהה אם מסתכל מבחוץ היה חושב שאותה יוצרת הכינה את כל הכרטיסים האלה. הם מרגישים לי כל כך שונים אחד מהשני, במיוחד עם המעבר מהדיו והסטנסלים אל תבניות החיתוך עם הדפים החלקים (:

2. אני מרגישה שכרטיסי 72 ו-75 הכי "חלשים" השבוע.

3. השתמשתי ב- American Crafts - 12 x 12 Cardstock Pack - 60 Sheets - Brights. אני מוצאת שכל יוצרת חייבת לפחות חבילה אחת כזאת אצלה בבית, כהשלמה לדפים המדוגמים שלנו. וחבילה כזאת מספיקה לי לשנים! ואישית, אני מאוד אוהבת את הטקסטורה של הדפים, למרות שאני יודעת שיש בנות שפחות מתחברות אליה.
דרך אגב, יש חבילות כאלה גם לסטאקים של AC וגם לסטאקים של DCWV. אישית אני יותר אוהבת את אלו של AC. הם יותר עבים ואיכותיים מהסוג השני.


תגובות