שבוע 9

 יום 57:

הרקע מהמם ואני ממש אוהבת. גם את הסטנסיל (של נורית) וגם את הצבעים והבלנדינג.
אז מה הבעיה? מרכזי הפרחים מסודרים יותר מדי.
ניסיתי לשבור את זה עם הנקודה הקטנה, אבל לא בטוחה שהצלחתי...


יום 58:

הפרח השמאלי היה צריך להיות איזה ס״מ אחד יותר למטה!
חוץ מזה ממש אוהבת.


יום 59:

תבנית הבלטה (שהיו חילוקי דיעות על הנחיצות שלה), תבנית חיתוך לב, תבנית חיתוך hugs, דיו דיסטרס אוקסייד (כתום וצהוב) ונקודות אפוקסי.
שלוש שכבות של נפח ליצירת עניין.


יום 60:

הפעם חתכתי את הדף שצבעתי עם הסטנסיל, ושילבתי בצורה מעניינת עם כרטיס לבן וברכה.


יום 61:

תבנית חיתוך של בלון ענק (של קרן), שתאכלס רואים רק את הקצה התחתון שלו.
תודה לאורלי שעזרה לי לגזור את שאר הבלון כדי שלא יצא עקום, ולקרן שחתכה לי את המדבקה שתהיה יותר דקה ועדינה (:
הבלון הימני והברכה מודבקים עם נפח ליצירת עניין.
אוהבת מאוד את הבלנדינג על הבלונים.


יום 62:

אני ממש אוהבת את הסטנסיל הזה, אוהבת את הבלנדינג שיצא לי (3 צבעים, ירוק כהה ירוק דשא וצהוב) ואת הקומפוזיציה.
לא סגורה אם לא היה צריך לשלב רק משפט אחד, כנראה מחותמת יותר עדינה, ואם היה לי אמבוסינג שקוף זה היה מקפיץ הכל.
אבל סה״כ אוהבת ומרוצה.

יום 63:

סטנסיל חדש שהפתיע לטובה.
מרוצה ממעברי הצבעים.
תבנית חיתוך לאותיות, שיש בה גם מסגרת חיצונית לכל אות. זה לגמרי עושה את ההבדל.
והנחתי את האותיות בכוונה כשהן עולות אחת על השניה.
חותמת עם המילה You.
האמת, אוהבת


תובנות:

1. בכל הכרטיסים נעשה שימוש בדיו דיסטרס אוקסייד. יש לי כ- 10 צבעים, ועוד חדשים בדרך (:

2. מאוד גאה ביכולת שלי לייצר כל יום כרטיס שונה בטכניקות ובקומפוזיציה (:

3. תודה לכל התומכות שלי מאחורי הקלעים - מיכל דנון הלד, נורית כליל-החורש, נטע דביר, אורלי וילנסקי ואפרת שטרסברג.

תגובות