שבוע 8

אז הנה ריכוז כרטיסי הברכה של שבוע 8. 

יום 50:

שבלונות. אוקסייד.
כרטיס ברגשות מעורבים.
מצד אחד יפה. מצד שני לא יפה.
לא יודעת אם הבעיה בשילוב הצבעים, או בדוגמא של השבלונה.


יום 51:

התנסות חדשה.
הבלטה חמה, מעליה דיסטרס אוקסייד.
רחוק מלהיות מושלם, אבל היי, אני לומדת.
תודה לדניאלה קרני הראל על הלימוד והתמיכה.


יום 52:

כל הקרדיט על הכרטיס הזה מגיע לנורית כליל החורש.
דיו דיסטרס אוקסייד (או בת את הדרוג שיצא ), מעליו תבנית הבלטה תלת מימד (נותן אפקט מהמם).
פרח מהמם, מתבנית חיתוך שלא חתכה טוב.
אני הייתי זורקת הכל לפח. עם התבנית. נורית עבדה בסבלנות שעה ושחררה את הפרח מהתבנית והחלקים הקטנים.
אפילו המאטינג הסגול בזכותה. אני כנראה הייתי שמה שחור.
הברכה מודפסת, כדי שהצבע יהיה תואם למאטינג הסגול.



יום 53:

הפרפרים צבועים בדיסטרס אוקסייד.
חיתוך של הפרפרים מהדף שדיסטרסטי בעזרת תבנית חיתוך.
הפרפרים מודבקים עם נפח.
הברכה מודפסת.

יום 54:

הפעם נורית לימדה אותי להשתמש באבקת אמבוסינד שקופה.
בום!
אני תוהה אם הרווחתי את הזכות לקנות עוד כמה צבעים של אוקסייד (יש לי 10 גוונים כרגע)...



יום 55:

ההשראה מכרטיס שראיתי ברשת ואהבתי.
הבעיה היחידה שכל החברות שלי התעלמו ממני ומהקריאות שלי לעזרה, אז לא ידעתי אם להוסיף נקודות אפוקסי או לא.
בסוף השארתי נקי.



יום 55:

כרטיס ברגשות מעורבים.
רואים שאלה קווי מתאר של ורד? החותמת לא גסה מדי?
אבל אני רוצה לשתף אתכן בהתנסויות ראשונות עם scan & cut שקיבלתי להתנסות...
אבל זה כבר יקבל פוסט אחר משלו (:




תובנות:

1. בכל הכרטיסים נעשה שימוש בדיו דיסטרס אוקסייד. יש לי כ- 10 צבעים, ושלושת הצבעים הכי שימושיים שלי הם ללא ספק ורוד פוקסיה (Picked Raspberry), סגול (Wilted Violet) וטורקיז (Peacock Feathers).
וכן, לגמרי הזמנתי כבר ערימה חדשה של צבעים (:

2. חוץ מהכרטיס הראשון, זה של יום 50, אני מאוד אוהבת וגאה בכרטיסים של השבוע הזה

3. קיבלתי להתנסות מכשיר Scan & Cut, והתחלתי להתנסות בו וללמוד עליו. יש לי תובנות, אבל זה כבר לפוסט נפרד (:


תגובות