קופסה לדיסטרס אוקסייד

מאחר והדיסטרס אוקסייד הפכו למשהו שמאוד שימושי אצלי כרגע,

היה ברור שצריך לבנות להם משהו לאחסון.

אז ניצלתי בוקר יצירה עם אורלי, שעזרה לי לתכנן ולחשב, ונתנה תמיכה אישית לוחצת, כי להכין להם בית.


הקופסה ריקה:



והנה היא מלאה בכל האוקסיידים שיש לי (כן, יש לי 12):





וטיפה הסבר על תהליך העבודה:
את התאים הפנימיים בניתי מקרדסטוקים 250 ג'.
בעצם יצרתי 12 מלבנים חלולים, מרצועות בגודל 9" על 3", ( חרצתי ב- ½", ½1", ¾4" ו- ¾5") והדבקתי כל שתיים מהן אחת ליד השניה בדופן של ה- 1".
מעל כל זוג הדבקתי לחיזוק קרדסטוק במשקל 350 ג' בגודל 3" על ½6".
הדבקתי (יותר נכון אורלי הדביקה, כדי שזה יהיה באמת ממש ישר) את השכבות אחת אל השניה:

כשזה היה מוכן, בניתי סביב זה קופסה מציפבורד שחור, ועטפתי בקרדסטוק רק את החיבורים / דפנות חיצוניות שהיה צריך:



תובנות:

1. סטאק מהמם שאף פעם לא ממש מצאתי מה לעשות איתו, וזאת הייתה ממש הזדמנות: Carta Bella Paper - Craft and Create Collection

2. הקופסה החיצונית בערך בגודל של ½6" גובה, ¾6" רוחב, ו- 3" עומק.

3. המדפים הפנימיים בעומד של ½2", כדי שיהיה נוח לשלוף את הדיו החוצה.

4. אין ספק שדיסטרס אוקסייד הפך להיות הדיו החביב עלי. יש לי כ- 10 צבעים, ושלושת הצבעים הכי שימושיים שלי הם ללא ספק ורוד פוקסיה (Picked Raspberry), סגול (Wilted Violet) וטורקיז (Peacock Feathers).
וכן, כבר לגמרי הזמנתי ערימה חדשה של צבעים, מה שאומר שבקרוב מאוד אצטרך עוד קופסה (:

תגובות