כרטיס שאריות - הדרכה

 לא מעט אנחנו חוזרות לשאלה הזאת, של מה לעזאזל עושים עם כל השאריות האלה (:

אז הנה עוד הדרכה לכרטיס שאריות.



הדרכה:

דף בסיס בגודל ½5" על ½8".
בדופן של ½8" נחרוץ ב- ¼4".
זה יהיה הכרטיס שלנו.

דף עזר חלק בגודל ¾2" על 5".
אם עובדים עם דו"צ, מספיק אפילו דף מדפסת.
אם עובדים עם דבק נוזלי, צריך דף יותר עבה.


נניח את דף העזר באלכסון על החלק השמאלי (או הימני) של הכרטיס:


הפכתי לצד האחורי ושמתי וואשי כדי שדף העזר יחזיק במקומו.
הנה ככה זה נראה מהצד האחורי.


חזרתי לצד הקידמי, ושמתי דבק על דף העזר שלי:


חתכתי משאריות של סטאק הרבה רצועות ברוחב ½":


הדבקתי את הרצועה הראשונה ככה שהיא מוצמדת אל הקצה העליון של כרטיס הברכה.
זה אומר שעל דף העזר היא מודבקת קצת באלכסון, וזה בסדר.
שימו לב שהרצועה מודבקת רק אל דף העזר. היא רק מונחת על הכרטיס:


המשכתי והדבקתי עוד רצועות בצמוד אל הרצועה הראשונה:


ועוד רצועות:


עד שכיסיתי את דף העזר ככה שעברתי את גובה הכרטיס:


הפרדתי את דף העזר מכרטיס הברכה.
ככה זה נראה כרגע:


הפכתי לצד האחורי.
רואים את כל עודי הרצועות מימין ומשמאל לדף העזר? 


נחתוך אותם החוצה בעזרת טרימר / גיליוטינה:


נשארו לנו 2 משולשים קטנים של דף עזר שלא כוסו על ידי רצועות.
גם אותם נחתוך החוצה.
הנה אני חותכת את המשולש הראשון:


ואת השני:


ככה זה נראה עכשיו, נקי מעודפים:


הנחתי את דף העזר עם הרצועות על חזית הכרטיס שלי, כשהרצועות מקבילות לכרטיס.
רואות שנוצר לי אלכסון יפה של מדוגמים?

סימנתי בעיפרון היכן מתאים לי שהאלכסון יעבור:


ככה זה נראה:


שמתי דבק משמאל לקו העיפרון, והדבקתי את דף העזר:


הפעתי לצד האחורי וגזרתי החוצה את מה שבולט מהכרטיס:


ככה זה נראה עכשיו:


התחשק לי להוסיף Border. זה ממש לא חובה.
פינצצתי לי רצועה שתהיה ארוכה מהאלכסון שיצרתי:


הדבקתי את ה- Border צמוד לאלכסון:


חתכתי את השאריות שבלטו מחוץ לכרטיס:


מוכן (:

עכשיו כל שנותר לנו זה לשלב ברכה.

מזכירה לכן איך הכרטיס שלי נראה:


תובנות:

1. אין לרוחב הרצועות שום משמעות. אתן יכולות לשחק איתו ולשים רצועות בגדלים שונים, ואפילו לשחק עם כרטיס שהרצועות בו בגדלים משתנים.

2. כרטיס שאריות מושלם. אני השתמשתי בשאריות של אחד הסטאקים היפים שיצאו - Carta Bella Paper Flora No. 3

3. אני יודעת שאני קרציה, אבל אתן לא מבינה כמה שהחלק של הברכה היה משעמם לפני שהוספתי את נקודות האפוקסי (: יש פה משהי שעוד לא משלבת אותן בקביעות בעבודות שלה?

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם