ספר המתכונים של מעין

ריגשתן אותי מאוד בתגובות שלכן לכרטיסים, ובהרשמה להגרלה.

היה מעניין לקרוא איזה כרטיסים יותר אהבתן, ולמה, ולמדתי מהתגובות שלכן המון (:

הזוכה שלי בפנקס היא ליאת קסנטיני. ליאת צרי קשר לקבלת הפרס (:


מעין הזמינה ספר מתכונים וקופסה מתפוצצת כמתנת יום הולדת לאחותה. 

בפוסט הזה אראה לכן את ספר המתכונים המהמם שיצא לנו. 

הכנתי למעין תבנית שעליה היא שילבה כ- 20 מתכונים משפחתיים.

לאחר מכן ערכתי ועיצבתי אותם, והדפסתי.

לפי זה תכננתי את הספר.


הגודל של ספר המתכונים הוא כ- 9" על ½9", והוא גדול ומרשים.

הבסיס שלו הוא ציפבורד, וגם הכריכה החיצונית.


ככה נראה ספר המתכונים כשהוא עומד. 

ממש יציב וחזק, ואני מאוד אוהבת את הכריכה (:




ככה זה נראה מהצד:





יש לנו 5 חוצצים לפי הנושאים שמעין ביקשה:






כמה דוגמאות לאיך נראים דפי המתכונים:









המעמד מתוכנן ככה שהוא דו-צדדי, ויש מתכונים משני הצדדים שלו:


מצליחים לראות?



בנוסף למתכונים שמעין ביקשה לשלב מראש, הכנתי גם דפים ריקים לשילוב מתכונים נוספים בעתמיד:



זה הגב של המעמד:



ספר המתכונים בנוי כך שקל לאחסן אותו. הבסיס שלו מתקפל והספר נשכה למצב שטוח:



תובנות:

1. סטאק מ-ו-ש-ל-ם Simple Stories - Good Stuff Collection. זה הפרוייקט הראשון שאני מכינה איתו, ואני יכולה להגיד שיש הלכתי להזמין סטאק חדש כזה (:

2. הגודל של ספר המתכונים הוא כ- 9" על ½9", והבסיס שלו כ- ½4". זה אומר שהוא גדול ומרשים. כל הבסיס של המעמד הוא ציפבורד, וגם הכריכה החיצונית. הוא חזק, ויציב, ומתקפל למצב שטוח כשהוא סגור, כדי שיהיה נח לאחסן אותו.

3. כתיבת ועיצוב המתכונים לוקחים חלק מאוד משמעותי בפרוייקט הזה (:

4. השתמשתי בטבעות זהב (תודה לנורית כליל-החורש) בקוטר ¾1". הגודל ממש משמעותי כי בהתחלה היו לי טבעות קטנות מדי, וכמובן שהדפים היו ממש חנוקים שם.

5. בגדול אני לא מחובבות ספרי המתכונים. גם כי אני לא אוהבת לבשל, אבל בעיקר כי אני חושבת שכמו ספרי הטלפונים, היום הכל בדיגיטל.... אבל... אני חייבת להודות שברגע ששילבנו בספר המתכונים את המתכונים המשפחתיים האישיים של המשפחה של מעין, הספר כולו קיבל בעיני היבט אישי מהמם, ואהבתי מאוד את הרעיון והתוצאה (:

6. המבנה של ספר המתכונים מתאים בול ללוח שנה. יש לי הדרכה למשהו דומה, אבל זה יותר מרשים, ואני לגמרי הולכת לנסות להכין לוח שנה כזה (:

תגובות

  1. אין מילים. כל כך יפה ונראה לי עם פרקטי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם