את יכולה לזכות בזה

ראיתן את הפוסט עם ההגרלה?

אז חשבתי שאולי אם תראו מה הפרס, תתלהבו יותר (:

הכל התחיל מתבנית החיתוך של הפרח, ומכך שאני עדיין מתלהבת מטכניקת ה- Inlay.

אבל מה, לא רציתי להכין עוד כרטיס ברכה, אלא משהו יותר גדול ומרשים.

אז הכנתי דף לכריכה של פנקס A5, וכשראיתי שיצא מושלם, הכנתי גם את הפנקס עצמו (:

אז זה הפנקס שתקבל הזוכה:



דף בסיס בגוון חום-ירקרק, קו מתאר של הפרח בחום, הפרחים עצמם במילוי לבן-בג', והעלים בירוק.

תאכלס יצרתי בעצמי מדוגם. עבודת נמלים, אבל יצא סופר מיוחד ונהנתי מכל רגע (:


מקרוב שאולי קצת תקלטו את כמות העבודה:


הפנקס פתוח:


הפנקס עבה, כמו שאני אוהבת (:



תובנות:

1. צבעים לא שגרתיים עבורי. רציתי משהו יותר אלגנטי ובוגר מהרגיל. חייבת להכין אחד גם עם הצבעים שלי.

2. תבנית החיתוך של הפרח - אחת התבניות היותר מוצלחות שלי (: 

3. שימו לב כמה חשובה השכבה הכפולה של המאטינג על הכריכה. המאטינג הבהיר החיצוני פשוט זטרק אור על כל הכריכה.

4. אחרי שהכל היה גמור ומוכן, ונשאר רק לכרוך את הפנקס, כשהכנסתי את הכריכה (הסופר מושקעת שלי) לסינץ, וכמו בסרט אימה, החרור לא יצא טוב!!! איכשהו הצלחת להתגבר על ההיסטריה, ולפרק את המדוגם שייצרתי מהכריכה, לתקן אותו, ולהכין כריכה חדשה!

5. מאוד אוהבת את הקונספט של להמציא לעצמי מדוגם (: יצא תוצר ייחודי שאני מאוד גאה בו.


אוהבות? רוצות לנסות לזכור בפנקס הזה כמתנה לעצמכן? 

כל מה שצריך זה להכנס לפוסט של ההגרלה, ולכתוב בתגובה איזה כרטיס הכי אהבתן ולמה (:

תגובות

  1. זהבית שקד8.5.23

    פנקס מקסים

    השבמחק
  2. הפנקס נהדר.. מאוד בוגר ויפה. התובנות שלך מהממות כרגיל.. המאטינג הלבן מושלם.
    ומישהו באמת חייב לחשוב על פתרון לבעיות שהסינצ' עושה!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם