Inlay קשוח

כמה כרטיסים חדשים בטכניקת ה- Inlay, ותובנות.

סט ראשון:

תבנית רקע שמתאימה לטכניקת Inlay, והתגלתה כיותר קשוחה ממה שחשבתי (:

ברכה עם בלון, תבנית חיתוך בכיתוב של Make a Wish שאני ממש אוהבת.




וביחד:




וסט שני:

תבנית חיתוך מהממת של רקע של קשתות, שהתאימה בול לטכניקה.



תובנות:

1. בסט הראשון הכרטיס הלבן עוד אכשהו בסדר. הכרטיס עם הרקע השחור ממש קשוח. התובנה הכי גדולה פה הייתה שמשהו בצבעים צריך לעבוד הרבה יותר טוב אחד עם השני.

2. ברקע הלבן רואים יותר טוב את הדוגמא שיוצאת בכרטיס (ולא נחתכת). בכרטיס השחור לא רואים את זה בכלל.

3. בסט השני כבר ניסיתי לממש את התובנה הראשונה. הצלחתי למצוא כמה דפי בסיס בגוונים מדורגים. נכון שהם לא הצבעיים הטבעיים שלי, אבל הם היו אמורים לעבוד. והם אכן עבדו. הכרטיס הראשון ממש יופי מבחינת שילובי הצבעים. הכרטיס השני עובד יופי אבל איכשהו הרבה פחות מרשים.

4. בכרטיב הרביעי, האחרון, המילים מודבקות על בלון שמורכב מדף בסיס ועליו ולום. אני מוצאת שתוספת הולום מעל דף בסיס מאוד מרככת את המראה.

5.בכל הברכות שהשתמשתי בהן, המילה הכתובה מחוברת, ככה שהיא יוצאת מתבנית החיתוך כמיקשה אחת, ולא דורשת עבודה קשה בהדבקה. אני לאגמרי מגהל שזה הסוג המועדף עלי (:

6. התובנה הכי גדולה שלי לפוסט הזה - בכל פעם שמכינים כרטיס בטכניקה הזאת, נשארות שאריות שממש מזמינות כרטיס נוסף. ככה נולדו הכרטיסים הנוספים בכל אחד מהסטים. הראשון היה המתוכנן, והשני היה תוצר הלוואי. אז התובנה שלי, לפעמים יותר נכון לוותר על השאריות, ולא חייבים ליצור מהן כרטיס נוסף. בחירת הצבעים הראשונה כנראה בדרך כלל תצא יותר נכונה ויותר יפה, והכרטיס השני תמיד יהיה בצילו של הכרטיס הראשון.

7/ דפי בסיס צבעוניים של AC מהסוג הזה: American Crafts - 12 x 12 Cardstock Pack - 60 Sheets - Brights

תגובות

  1. אנונימי17.5.23

    קראתי את התובנות והסכמתי עם כל מילה. הקשתות מהממות. כולם יפים אבל הקשתות ברמה אחרת.
    אני אוהבת שאת מתנסה בדברים ומעלה תובנות.
    (ליאת גלמן)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם