מקבץ כרטיסים והגרלה

מקבץ של כמה כרטיסים, חלקם חדשים לגמרי, וחלק כאלה שכבר פרסמתי בפייס.

והגרלה!

אז מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה? 

להגיב לי פה בבלוג ולכתוב איזה כרטיס הכי אהבתם ולמה. אל תשכחו לכתוב את השם שלכן (:

הזוכה תוכרז ביום שבת ה- 13.5 בשעה 22:00, והיא תזכה בעבודת יד שלי במתנה (:


מאחר ואתן פונות אלי בבקשה לקישורים, הוספתי קישורים לתבניות / סטנסלים רלוונטיים וכו' ליד כל כרטיס.

מדובר בקישור affiliate. המחיר שלכם זהה, ואני אקבל כמה אגרות במתנה (:

שימו לב, הקישורים שאני מצרפת הם אל הפריט שאני רכשתי, והגיע בצורה תקינה בזמן סביר. אבל... אני לגמרי לא אחראית מעבר לזה. לא על החנות ולא על הפריט עצמו (:


כרטיס 1:

כרטיס השראה שהכנתי ל#אתגר_ואהבת שהרצתי בקבוצת הפייסבוק של רעות.

הרקע הוא סטנסיל לבבות ב-2 שכבות, דיו אוקסייד, ותבנית חיתוך LOVE עם בלון.

וכמובן, 3 נקודות. הפעם נקודות קריסטל שקופות, ולא אפוקסי.

אני מאוד מאוד מאוד אוהבת (:



כרטיס 2:

אחרי שהצלחתי (בעזרת כמה חברות מהממות) להפריד את האותיות והמאטינג בתבניות הכתב החדשות של טניה סול, התבקש שאנסה אותן. 


פשוט ונקי (:



כרטיס 3:

מאחר והדפים כבר היו על השולחן...
לפעמים כשהתבניות מוצלחות לא צריך שום תוספת 💜


כרטיס 4:

סטנסיל טוליפים ב-4 שכבות יוצר את הרקע המהמם הזה.

שימוש בדיו דיסטרס אוקסייד.

ברכה עם בלון, תבנית חיתוך בכיתוב של Make a Wish שאני ממש אוהבת.

את הרקע של הדף צבעתי באותו צבע שבו העלים צבועים. ככה עשיתי גם עם הרקע של הבלון שמתחת לברכה.



כרטיס 5:

עוד סטנסיל בשכבות עם דיו דיסטרס אוקסייד. (קישור לסטנסיל בעלי).
ברכה עם בלון. תבנית חיתוך עם כיתוב של Make a Wish שאני ממש אוהבת.
הרקע לברכה - נייר ולום.
הברכה עצמה חתוכה עם תבנית חיתוך בביג שוט, מדף שעבר קודם בתבנית הבלטה תלת מימד של משולשים (תודה לנורית).
אני מוצאת שזה מוסיף אפקט נחמד.
3 נקודות מנצנצות בכסף, שכמעט ולא רואים בתמונה, משלימות את הטאץ.


כרטיס 6:

תבנית הבלטה ברקע, וחותמת פרפר שמודבקת בשכבות עם נפח.

הרקע של הכרטיס צבוע בדיו כמו גוף הפרפר.

וכמובן נקודות אפוקסי, כי אי אפשר בלעדיהן (:


כרטיס 7:

סטנסיל של זריקות צבע, ב- 3 שכבות שאני ממש ממש אוהבת (:
דיו דיסטרס אוקסייד.
הבלון של הברכה מדף ולום.
גם פה הברכה עצמה מדף שעבר בתבנית הבלטה.


כרטיס 8:

פרח עם 2 שכבות הבלטה.
זה כמעט הפרח היחידי שההחתמה בשכבות מצליחה לי בו (:
אני מאוד אוהבת את השילוב של החותמת, מבחינת מיקום.
נקודות אפוקסי בשחור, ובורדר בצד, להוסת עניין ודרמטיות.
גם כאן הרקע של הכרטיס צבוע בדיו שאיתו החתמתי. (דיסטרס אוקסייד).
מאחר וההחתמה של קו המתאר נעשתה לפני החתמת שכבות הפרח, קו המתאר דהה. לאחר טיפ מטל כהן, עברתי על קו המתאר בסיום הכרטיס עם עט שחור, ואני מוצאת שזה שיפר אותו מאוד.


כרטיס 9:

5 רצועות של דפי בסיס בגוונים מתמזגים.
כל רצועה בגודל 1" על 4".
לאחר חיבור הרצועות לדף אחד, העברתי אותו עם תבנית הבלטה בביג-שוט.
נקודות אפוקסי בצבעים תואמים.


כרטיס 10:


נקודות קריסטל שקופות להשלמת המראה.

יצא לי קצת כרטיס יום העצמאות, אז פרסמתי אותו לאתגר של רעות - ימים מיוחדים בחודש מאי, בתור כרטיס ליום ההכרזה על הקמת מדינה ישראל:

משגע אותי שהמנדלה לא מודבקת בדיוק במרכז העיגול. יאק.


כרטיס 11:

את הרקע יצרתי בתבנית הבלטה, ויש מצב שהיה עדיף להשאיר אותו חלק (:
כרטיס רגוע מאוד, נחמד אבל לא הרבה מעבר.
גם אותו העלתי לאתגר מאי בקבוצה של רעות. הפעם ליום המדיטציה בגינה. מי בכלל ידע שיש כזה יום? (:




כרטיס 12:

כרטיס פרפרים עם גוונים רגועים (:
אני אוהבת את הקומפוזיציה.
פחות אוהבת את ההחתמה. במילה השניה חלק מהאותיות יצאו עבות וחלק יותר דקות.



כרטיס 13:

סטנסיל פרח בשכבות עם דיו אוקסייד. 
ברכה עם הכיתוב Thank You - חלק מסט של תבניות חיתוך וחותמות תואמות לברכות.
נקודות קריסטל שקופות התיישבו פה בול.
שימו לב כמה שהמסגרת שציירתי עם טוש שחור מוסיפה.


כרטיס 14:

תבנית חיתוך של פרח שפשוט עפתי עליה!!! 
הזמנתי משהו בסגנון כבר 4 פעמים, וכל פעם הגיעו דברים קטנים ולא מרשימים.
סוף סוף מצאתי תבנית כזאת בגודל מרשים שאהבתי, ומתאימה לטכניקת Inlay (:
העלים יוצאים מגבולות הרקע השחור בכוונה.
דף בסיס שחור 360 ג'. אני אוהבת שיש לו טקסטורה קחלה, כמו לדפי הבסיס ב- Inlay (:
נקודות אפוקסי בצבעים תואמים.



תובנות:

1. בתבניות חיתוך של מילים עם בלון, אני ממש מעדיפה את אלו שבהם המילה מחוברת, ולא צריך להדביק אות אות בנפרד מעל הבלון. (למשל בכרטיס 1 ו- 4). ולמרות שיש בלון, לא תיד חייבים להשתמש בו (כרטיסים 9 ו- 11).

2. אני אוהבת במיוחד לעשות את הדוגמא של הסטנסלים / חותמות / חיתוכים כשהם מופיעים על הכרטיס בצורה חלקית, או כמה פעמים על הכרטיס. למשל בכרטיס 13. אני מוצאת שזה מוסיף עניין.

3. טכניקת Inlay אפשר לעשות לא רק כשהתבנית היא של כל הרקע, אלא גם כשהתבנית היא של פרח או אותיות (כרטיס 14). מספיק שיש בתבנית חלקים שיוצאים ממנה (:

4. סט החותמות ותבניות החיתוך של כרטיס 13 סופר מגניב. כל החותמות מחוברות לחותמת אחת גדולה, וגם תבנית החיתוך. בעצם מחתימים את כל המילים בבת אחת, וחותכים ביחד. מאוד יעל וחסכוני.

5. מאוד אהבתי את הטכניקה של כרטיס 9, חיבור דפי בסיס חלקים לרקע, ומעבר בתבנית הבלטה. לגמרי מתכננת להכין עוד.

6. אני גאה מאוד בכך שהכרטיסים מגוונים, מקוריים, ומופתעת מכך שאותה יוצרת (אני!) יכולה ליצור מנעד כזה של טכניקות וסגנונות (:  ואם אני בכל זאת צריכה לבחור, האהבים עלי במקבץ הזה הם כרטיסים מספר 1, 4, 7, ו-9.  מעניין לראות ש- 3 מתוך הארבעה שאהבתי הם כרטיסים מבוססים סטנסלים (: יש בהם רכות שמדברת אלי. וכנראה שזה שאני הכי אוהבת מבין ה- 4 הוא דווקא כרטיס 9 (: 
התובנה הזאת משעשעת אותי (:

מזכירה לכן את ההגרלה!

כל מה שצריך זה להגיב לי פה בבלוג ולכתוב איזה כרטיס הכי אהבתם ולמה. 

אל תשכחו לכתוב את השם שלכן (:

תגובות

  1. אנונימי6.5.23

    טל אלטשולר- קודם כל תיקון- נראה לי שבתובנה מספר 5 התכוונת לכרטיס 9 ולא 6- והוא גם במקרה הכרטיס האהוב עלי… אז בבקשה לתת לו את הכבוד המגיע לו❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי6.5.23

      כרטיסים מהממים!
      אהבתי מאוד את הכרטיס הראשון הצבעים העדינות והנקודות אפוקסי שכ״כ מוסיפות!

      מחק
    2. לינור גרוסמן דהן6.5.23

      כרטיסים מהממים!
      אהבתי מאוד את הכרטיס הראשון הצבעים העדינות והנקודות אפוקסי שכ״כ מוסיפות!
      ובכלל כל מה שאת יוצרת..מהמםם חמסה עליךך😘

      מחק
    3. אנונימי6.5.23

      את האמת כולם מאוד יפים, אני התחברתי במיוחד למספר 3. שמי רונית פניאס

      מחק
  2. אנונימי6.5.23

    הכי טובה

    השבמחק
  3. אנונימי6.5.23

    כולם מקסימים. הכי אהבתי את 4,3,8,6 לפי הסדר הזה. זה כנראה עניין של גוונים אצלי יותר מהכל .
    עפר פרסין

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכל צמח12.5.23

      עפר, כלבבי... אנו היחידות שבחרנו בכרטיס מספר 8. אני עשיתי מאמת ובחרתי רק אחד..

      מחק
  4. רויטל צוקרשטיין6.5.23

    דילמה קשה ממש בין 1,4 ו- 14. אבל אם צריך לבחור אז כנראה את הראשון :) כרטיסים ממש יפים יעלי 😘

    השבמחק
  5. אנונימי6.5.23

    חננית יצחקי
    אהבתי את כרטיס 2.
    אהבתי את הפשטות והדיוק.
    בעיקרון אני אוהבת יותר כיתובים בעיברית ❣️

    השבמחק
  6. יעל ברעם6.5.23

    אהבתי ממש את כרטיס מספר 2. יש בו איזה "ניקיון חגיגי". כל האלמנטים כל כך עדינים ונוכחים באותו הזמן. זה כרטיס שעשה לי שמח בפשטות שלו, באביביות שלו.

    השבמחק
  7. אנונימי6.5.23

    אהבתי הכל! במיוחד את 14, כנראה משהו בניגודיות. מדהים לראות את כל המגוון ומעשיר לקרוא את התובנות שלך. תודה גם על שיתוף הקישורים.
    לילך שוורץ

    השבמחק
  8. אנונימי6.5.23

    יעל, כל הכרטיסים מקסימים וניכר הטאצ' שלך. דילמה קשה בין 5 ל - 9, אבל בוחרת ב - 9 בגלל שאני אוהבת מאד את הצבכים הללו, הם חיים ומשמחים את הלב. התבנית בחמש אמנם מהממת, אבל כחול ומרוק לוקחים. מורן טלמור

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי6.5.23

      אוף, התכוונתי דילמה בין 3 ל-9 ו - 9 לוקח 🤦‍♀️

      מחק
  9. דליה בר סלע6.5.23

    הכי אהבתי את כרטיס 4. הטוליפים בצבעי וורוד הם בשילוב נהדר עם הצבע הירקרק.

    השבמחק
  10. אהבתי דווקא את הכרטיס עם השפרצות הצבע. משהו בו מושך את העין מיוחד

    השבמחק
  11. אנונימי6.5.23

    איזה מגוון יפה של כרטיסים וטכניקות! האהוב עלי הוא מספר 7. השפרצות צבע תמיד עושות לי את זה :)
    משום מה מהטלפון זה לא נותן לי להגיב כלא אנונימית, זו מיכל-חתולי :)

    השבמחק
  12. אנונימי6.5.23

    כרטיסים נהדרים. אהבתי מאוד את 9,10,14. החלטה סופית כרטיס 14. הטכניקה והשימוש בצבעים קסמו לי. חבי גרופי

    השבמחק
  13. אנונימי6.5.23

    כרטיס 9 מהממם בעיניי. אך אין ספק שיש כאן תערוכה מרהיבה 🏆 מרגלית פינגל

    השבמחק
  14. אהבתי במיוחד את כרטיס 9 - הצבעים מדברים אלי וגם הטכניקה! אני עדיין לא עובדת עם הבלטות ( ללא מכשור מתאים) וגם לא התחלתי לעבוד עם סנטסילים - רק בתחילת הדרך עם דיו בכלל.... כל הכרטיסים מעניינים ונותנים השראה - תודה יעל

    השבמחק
  15. אנונימי6.5.23

    מושלם, אהבתי את כרטיס 7 אוהבת דברים לא מסודרים ובמיוחד ואלו הצבעים האהובים עלי...
    רבקה ליפמן

    השבמחק
  16. אנונימי6.5.23

    כרטיסים מיוחדים מאוד, ממש קשה לבחור. אני אבחר בכטיס 6! קסום עם פרפר. הוא עדין ואני אוהבת פרפרים. ❤️
    רגינה
    רגינה

    השבמחק
  17. כרטיסים יפיפיים ומיוחדים לכל אחד הייחודיות שלו. אני הכי התחברתי למספר 3.

    השבמחק
  18. אנונימי6.5.23

    יעל יקרה,
    כרגיל מעוררת השראה! קשה לבחור...
    אך כרטיס מספר 4 שבה את ליבי במיוחד בגווניו הייחודיים ובפשטותו הקסומה
    תודה לך והמשך יצירה מהנה
    אורנית גולדשטיין

    השבמחק
  19. אנונימי6.5.23

    כולם יפים , אני הכי אוהבת את כרטיס 7 נראה לי בגלל הצבעים העזים שאני אוהבת. Moran Jacuel

    השבמחק
  20. אנונימי6.5.23

    ברור שכרטיס מספר 7, אוהבת (סער) שההתזות נראות "טבעי" ללא שבלונה, ממש כרטיס של ג'קסון פולוק

    השבמחק
  21. כולם יפייפים.
    הכי אהבתי את 4 בגלל הצבעים אני חושבת , אבל לא רק , אולי בגלל איך שהדוגמא ממלאת את הכל והכיתוב שמשתלב טוב.
    אלה מור

    השבמחק
  22. אנונימי6.5.23

    הכי אהבתי את כרטיס 4 עם הטוליפים- קליק מיידי שקשור לקומפוזיציה ולשילובי הצבעים.
    אמא שלי אוהבת במיוחד פרחי טוליפ, אנו נוהגים לשלוח לה זר טוליפים בעונה וזה תמיד משמח ומרגש אותה.
    שירה לוטטי

    השבמחק
  23. סלעית6.5.23

    אהבתי את כרטיס 7 שמצד אחד מתפרצ ומצד שני שליומהרבה בזכות הצבעימ

    השבמחק
  24. אהבתי מס 1,3,10 קשה לבחור הכי מהם לכל אחד יש את המיוחד שלו לדעתי אולי אלך על 3 טכניקה מעניינת וגם קשה נראה לי ובכלל את זו שמהמממת!!! אלינור לוי

    השבמחק
  25. יופי של נבחרת! כולם יפהפיים! כרטיס 4 הכי עשה לי את זה🩷

    השבמחק
  26. היי, כרטיס 9 הוא היפה מכולם לטעמי.
    יש בו צבעים חיים והשילוב שלהם יפיפה.

    השבמחק
  27. אנונימי7.5.23

    כרטיס מספר 3. הכי משך לי את העין. וזה כי אני פשוט מקנאה בכל מי שיודעת לעשות עבודות קראפט יפות ובטח שכרטיסים כאלו, ומאוד הייתי רוצה ללמוד בעצמי. ליאת כהן

    השבמחק
  28. אנונימי7.5.23

    כולם כמובן מקסימים! 7 ו-11 הגיעו אצלי לגמר... 11 למרות שאת פחות התחברת אני ממש אהבתי. כולל הרקע שממש לא הייתי מוותרת עליו!!
    7 בכל זאת מקום ראשון, פשוט פשוט ומלא נוכחות בו זמנית.
    לי גל

    השבמחק
  29. בל מעיין7.5.23

    כרטיסים מהממים אחד אחד!
    הכי אהבתי את כרטיס מספר אחד, שילוב הצבעים הרך והרומנטי מקסים בעיניי!

    השבמחק
  30. אהבתי את כולם
    מכיוון שבכללך נדבקתי בחיידק הסטנסילים בשכבות (בזכות הכרטיס עם הסטנסיל כתמי דיו והציפור) הם הפייבוריטים שלי...
    וממש עפתי על הטוליפים.
    נועה שחם דקל

    השבמחק
  31. אנונימי7.5.23

    שלום יעל, תמיד מעורר השראה לראות את היצירות שלך וגורם לדגדוג באצבעות שמבקשות ליצור בעצמן.
    אהבתי את כרטיסים 2, 3, 11, 14 - אפשר למצוא בהם משהו משותף, לא?
    ואם אני חייבת לבחור רק אחד, אז אהבתי את כרטיס 2 עם החג שמח - נקי, צבעים נעימים ומרחיב לב ונפש.
    יבורכו ידייך 💜
    ממני, שרי סתת

    השבמחק
  32. אנונימי7.5.23

    כרטיס 3. מושלם.נקי, קלאסי ובעל שילוב גוונים מקסים. נאוה עפר

    השבמחק
  33. עדנה הראל7.5.23

    כולם יפים מאד אבל אהבתי במיוחד את כרטיס מס 4., שילוב הצבעים ואת הטכניקה. מאמץ את השיטה. תודה

    השבמחק
  34. סמדר משריקי
    הכול יפה אבל מספר 3 תפס אותי בלב 🥰❤

    השבמחק
  35. אנונימי7.5.23

    חבל שצריך לבחור רק אחד 🙃 אבל אם בכז צריך לבחור אז מספר 6. שילוב שאני אוהבת - הבלטה ופרפר! דנה הראל

    השבמחק
  36. בלהה שמיר כרטיסים נפלאים אהבתי את 6 עדין ומיוחד

    השבמחק
  37. אנונימי7.5.23

    מירה קרן
    הבחירה קשה ביותר, אך הולכת עם הלב. אהבתי ביותר את כרטיס מס׳ 9. משהו בצבעוניות האופטימית שלו הקפיצה את ליבי ושמחה אותי וזה חשוב מאד הימים אלה….
    בנוסף שילוב הצבעים השונים עם תבנית ההבלטה, יוצר שכבות ועומק לכרטיס.
    יעלי, את אלופה!!!

    השבמחק
  38. אורית שפי7.5.23

    כל הכרטיסים מרשימים מאוד!! קשה לבחור. אני הכי התחברתי לכרטיס מס׳ 2. העדינות, העיצוב הנקי והצבע הקסימו אותי 🤩😍

    השבמחק
  39. אנונימי7.5.23

    תותחית🌷
    אהבתי מאד את 7 , 9 ו-10.
    אורית חוברה

    השבמחק
  40. אנונימי8.5.23

    קשה לבחור.. אבל הכי הכי אהבתי את כרטיס מספר 7.
    אוהבת חיבוקים וולחבק צכל הצבעים הכחולים למיניהם..
    מלי

    השבמחק
  41. אנונימי8.5.23

    ברור שכרטיס מספר 14, השחור מבליט את הפרחים והעלים והרבה א/נשים חוששים מהצבע. שחור זה צבע של אמיצים ואמיצות בכל הנוגע ליצירה.
    חן אליה

    השבמחק
  42. אנונימי8.5.23

    מעיין אסייג - כרטיס 3 ההסתכלות עליו לוקחת אותי למקומות אחרים, הצבע והצורה, כולם מקסימים

    השבמחק
  43. וווווואו כל הכרטיסים מדהימים.
    אני הכי אהבתי את כרטיס 4 משהו בשילוב צבעים עשה לי את זה
    שמי סיגל עברון

    השבמחק
  44. אנונימי8.5.23

    כוווולם מקסימים! הכרטיס שתפס אותי ממש חזק הוא כרטיס מס 7. למה? שאלה מצוינת! אולי בגלל שהוא בצבעי כחול לבן, ממש עכשיו, בחודש אייר. השפריץ ומגוונים שלו

    השבמחק
  45. אדוה8.5.23

    אני אהבתי את כרטיס 6 בשל ההבלטה המיוחדת מאחורי הפרפר ואת 7 זה מזכיר לי את העבודות של ג'קסון פולוק אני אוהבת את פלטת הצבעים, עם זאת שזה השפרצת דיו זה נראה נקי מכוון ומסודר
    אדוה יוחאי

    השבמחק
  46. אנונימי8.5.23

    וואו
    הכרטיסים פשוט מקסימים.... כל אחד והייחודות שלו. ממש קשה לי לבחור בין כרטיס 9 או כרטיס 6
    הכי אהבתי את שילוב הצבעים ונק' האפוקסי של כרטיס 9, והפרפר של כרטיס 6 פשוט דיבר אליי ביופיו.
    ממש בחירתה של סופי - נטלי ארוטיונוב

    השבמחק
  47. יעלי,כל הכרטיסים מהממים ממש!
    למרות שבעיניך הוא נחמד אבל לא הרבה מעבר,כרטיס מס' 11 כבש אותי בפשטות והעדינות שלו,בעיני לפעמים פחות זה יותר

    השבמחק
  48. אנונימי8.5.23

    כרטיס מס 4, טוליפים עדינים, מתאים לפריחה באביב הנוכחי. שמי:אילנה (כהן) גנץ

    השבמחק
  49. כרטיסים מהממים ומעוררי השראה! הכרטיס השלישי מטריף בעיני, השכבות האלה גורמות לי לדגדוג באצבעות, הצבעים הרגועים. כרטיס מרשים ממש❤️

    השבמחק
  50. אנונימי8.5.23

    אהבתי במיוחד את כרטיס מס 6 בגלל העדינות שבו כרטיס מרגיע ומטעים לכל אירוע.
    מיותר לציין שכל אחד ואחד מהכרטיסים מקסים ביופיו
    סימוש

    השבמחק
  51. אפרת הרמל סער8.5.23

    אהבתי במיוחד את כרטיס 9. הצבעים שמתמזגים ונותנים תחושה של ים, חופש ורוגע. הנקודות אפוקסי נותנות מוסיפות להכל אדג׳ שובבי והכי בא לתת את זה למישהו שרוצים לחבק.

    השבמחק
  52. אנונימי8.5.23

    הכי הכי אהבתי את כרטיס 3, אבל מקום שני ושלישי ממש צמוד אחריו הם כרטיס 4 ו 13 🥰

    השבמחק
  53. יואוווווו, כרטיס 2 מעלף בפשטות שלו!!!! אהבתי את זה שהוא נקי אבל מיוחד עם המטינג והמלל

    השבמחק
  54. אנונימי8.5.23

    אני אוהבת את כרטיסי השכבות (3,10), אבל החביב עלי במיוחד הוא כרטיס 4. כנראה בגלל הרמוניית הצבעים שלו.
    אבל הכי הרבה, אני אוהבת שצבעת את המאטינג בצבעי הכרטיס, במקום להיות תלויה בצבעים של כרטיסי הבסיס שלך.
    גילי פרי

    השבמחק
  55. אנונימי8.5.23

    וואו וואו וואו איזה מקבץ יפיפה!
    כמעט עשיתי אנדנ דינו... איזו השראה מטורפת לכרטיסים!
    בחרתי את כרטיס מספר 3, מהמם ממש!
    יפעת שעשוע

    השבמחק
  56. אנונימי8.5.23

    מירב מור
    הכי אהבתי את כרטיס מס 4. פסטורלי, נעים, מיוחד והכיתוב משגע!!

    השבמחק
  57. כרטיס מס' 7 הוא האהוב עליי, כי הוא פשוט וקולע. הילה

    השבמחק
  58. אנונימי8.5.23

    רחל אפרת
    כולם מקסימים אבל 4 הכי אהבתי

    השבמחק
  59. קרס אריאלה8.5.23

    כרטיס 6 פרפרים יש לי בכל הבית כסמל לאישה שיושבת על כיסא גלגלים אבל מרגישה חופשייה

    השבמחק
  60. אנונימי8.5.23

    ליאת קסנטיני, כולם מאוד יפים , עלו לגמר אצלי כרטיסים מספר אחד ושלוש עשרה , ובסוף מחליטה שעבורי הכי יפה מספר 13, הכרטיס משרה בי רוגע והירוק הצבע האהוב עליי

    השבמחק
  61. כרטיסים מהממים. אהבתי את 3 +10 . אלופה את

    השבמחק
  62. הכרטיסים מהממים. אני אוהבת את מס.12 עם הפרפרים. דורית גינזבורג

    השבמחק
  63. אנונימי8.5.23

    הכרטיסים מרהיבים! אהבתי במיוחד את מספר 9 בגלל שאלו לגמרי הצבעים שלי ועם התוספת של ההבלטה ונקודות האפוקסי זה פשוט מושלם. אורית עמר🌸

    השבמחק
  64. אנונימי8.5.23

    אני שבויה שלך, יעל. הפשטות והקו נקי מדבר אלי...כך שמה שלכד את עיני זה כרטיסים 2, 7. רויטל קליף

    השבמחק
  65. יעל את מלכה! הכל יפה כל כך!
    אהבתי במיוחד את כרטיס 14. משהו בצבעים החיים על השחור עם הקונטור הלבן מייחד אותו ועושה לי שמח!!
    תודה על היופי!!

    השבמחק
  66. איריס8.5.23

    יעל, איך אפשר לבחור אחד כשהכל מושלם? אבל אם רק אחד, אז אהבתי את מספר 7, דווקא בגלל ה"בלאגן" בתוך הסדר והמסגרת. יש בזה משהו חופשי ומשמח. מקסים!

    השבמחק
  67. אנונימי9.5.23

    Paz assis-
    הכל מהמם!! כרטיס מספר 3 האהוב עלי, הצבעים מהממים, בחירת הפונט מושלמת
    ובכלל התלת מימדיות של השכבות מעלפת

    השבמחק
  68. כרטיסים מקסימים, אהוהבת במיוחד את כרטיס 4 ו 6 , אוהבת את הצבעים הרגועים

    השבמחק
  69. הכל מהמם אבל הכי אהבתי את כרטיס 14 עם טכניקת ה- Inlay

    השבמחק
  70. אוהבת את כרטיס3 וכרטיס 6 אבללל הכי את 14 כי הוא דומה לפולדר
    אוסי שלמה🌹
    בהצלחה לכולן

    השבמחק
  71. מקסימים כולם, באמת. אני אהבתי את כרטיס 7 , הזריקות צבע תפסו לי את העין, מבטאות מבחינתי את יצירתיות, חופש.. פשוט וואו!

    השבמחק
  72. אנונימי12.5.23

    כרטיס מס 3. ורוד שכבות... מה יותר טוב מזה. עכשיו אני מחכה שתעשי כזה עם שלושה צבעים שונים. כמו פוקסיה, תפוח וכתום. חוץ מזה את אלופה. אוהבת עידית שוורץ

    השבמחק
  73. אני הכי התחברתי לכרטיס 6. בעיקר בגלל הפרפר על התבליט הלבן. כאשר הבטתי בו הוא הציף בי תקוה. דבר שחסר לי בימים אלו. אז תודה על הכרטיס המקסים הזה
    מיכל אקיאן

    השבמחק
  74. מיכל צמח12.5.23

    טוב, זאת התעללות לבחור כרטיס אחד בין כל הכרטיסים העשירים האלו... וואו.
    אבחר בכרטיס שאני חושבת היה לי אישית הכי קשה לנסות ליצור אותו והוא הורד, כרטיס מספר 8.
    ושוב, וואו!

    השבמחק
  75. אנונימי12.5.23

    13 ללא ספק הוא האהוב עליי!!!
    עדין ונקי עם צבעוניות מרגיעה
    מקסים מקסים 💚🩵
    אבל הבחירה קשה קשה 🙏

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי12.5.23

      זו אני - מורן 🩷

      מחק
  76. אנונימי12.5.23

    טלילה הראל כולם מהממים ומושקעים . אהבתי במיוחד את כרטיס 6 שמאוד עדין בעיצוב.

    השבמחק
  77. אנונימי12.5.23

    הכול מושללללללםםםם אבל כבש אותי מספר 14 משהו בצבעים בעיצוב את מבחינתי אחת המוכשרות שיצא לי להכיר כם אם זה באופן וירטואלי בהצלחה לכולן🙏🏽💕

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי12.5.23

      קרן אלון חן כתבה את הפוסט הכול מושללללםםם

      מחק
  78. יעלי.. כולם יפהפיים.. מושקעים ומיוחדים. תודה על ששיתפת, על התובנות ועל הקישורים. אני הכי אוהבת את 1, משהו בצבעים, בעדינות ובשילוב הברכה, את 3 , כי זו תבנית ממש יפה )שאני הולכת להזמין) ושילוב הצבעים שלך מושלם. ואת 14 - הטכניקה , הקומפוזיציה, הצבעים..

    השבמחק
  79. אנונימי12.5.23

    הכרטיסים משגעים! והמגוון כזה מרשים..
    הכרטיס הראשון לא עזב אותי גם כשראיתי עוד ועוד, יש בו עדינות ואיזה דיוק בשילוב של כל הדברים ביחד.
    משמח ומחמם את הלב. (תרתי משמע.. ;) )
    אביטל בן גד

    השבמחק
  80. לילך זלבסקי12.5.23

    הכרטיסים שלך מושלמים. לכל אחד יש את הייחוד שלו וכל פעם כשפתחתי את הפוסט אהבתי כרטיס אחר. זה ממש תלוי מצב רוח כנראה. אבל שמתי לב שתמיד לכד לי את העין כרטיס מספר 14. אמנם הוא לא עתיר צבעים ולא משוגע כמו שאני אוהבת בדרך כלל, אבל יש בו שקט מנוכרומטי שכבש אותי. והעובדה שהעלים יוצאים מהקו הפך אותו למיוחד עוד יותר. מקווה שגם לי יהיה האומץ להכין פעם כרטיסים (אולי בהשראת הכרטיסים שלך ). זה פלח היצירה שהכי קשה לי.

    השבמחק
  81. אהבתי הרבה מהכרטיסים שהצגת. את 14 אהבתי במיוחד.
    אלה ארבל

    השבמחק
  82. אנונימי12.5.23

    כל הכרטיסים משגעים! ממש קשה לבחור. אהבתי במיוחד את כרטיס מספר 2 , בגלל הפשטות והדיוק. מקסים!
    מיכל שפלר

    השבמחק
  83. אנונימי12.5.23

    כל הכרטיסים פשוט נדירים אחד אחד אני מאוד אוהבת פרחים לכן הבחירה היתה לי קשה. כרטיסים:3,8
    אבל הכרטיס שהכי התחברתי ומשך לי את העין זה כרטיס מס' 14
    הכרטיס מאוד קלאסי ואלגנטי בגלל הקארסטוק השחור והטכניקה המיוחדת בהצלחה לכולן!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי12.5.23

      ליאת גרנות

      מחק
  84. איזו השראה
    הכל יפה ומקסים
    אהבתי את כרטיס 4
    תודה על מי שאת
    רחל אפרת

    השבמחק
  85. אנונימי12.5.23

    אהבתי את כרטיס מספר 11, עם הפרח העדין, הכרטיס קלאסי ועדין..נקי ואלגנטי. ממש אהבתי

    השבמחק
  86. אנונימי12.5.23

    כל הכרטיסים מקסימים. הכי התחברתי למס. 8.. אני אוהבת את גווני הכחול ואת התזות הצבע. רונית פרידברג

    השבמחק
  87. דנה רם כרמון12.5.23

    אני אהבתי את כרטיס מס' 6. השילוב של ההבלטה עם הפרפר עוד נהדר לדעתי. קופץ לעין ומשמח.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי12.5.23

      ...עובד נהדר...

      מחק
  88. אנונימי13.5.23

    כרטיס אהבה מס 3 הכי מיוחד בעיני כי הוא מעביר באמצעות החומרים את משמעותו. הצבע של החומרים ששומשו לטובת הכרטיס מיוחדים ותואמים את משמעות האהבה. הכי אהבתי אותו

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם