כרטיס ביום - שבוע 4

ממשיכה עם כרטיס ביום!

יום 22:
הכרטיס vיום מגיע ב-3 ורסיות.
בעיקר כי כשחותכים את הקשת יש מספיק חומרים לכמה קשתות וחבל לזרוק.
וזה מסביר גם את סדר הצבעים הלא הגיוני בקשת .
הורסיה האהובה עלי היא הראשונה, אבל תאכלס כולן מקסימות בעיני.
תודה למיכל דנון על השאלת התבנית המהממת של הקשת.

ורסיה 1:



ורסיה 2:



ורסיה 3:



יום 23:




יום 24:

לכרטיס הזה אני שוקלת לתת שם.
נראה לי שאקרא לו ״מה לעזאזל עבר לי בראש?״
כן, טוב, זה דרש הרבה סבלנות להתאים את כל החתיכות האלה ליצירת השכבות.
בסוף אני מניחה שזה היה שווה את המאמץ...



יום 25:

שימוש בלבבות ליצירת פרח.





יום 26:

נמרחה לי החותמת!!!!
(טיפים איך מתקנים?)
אבל ככה זה כשאנחנו בתהליך למידה.
כנראה שמרוב התלהבות לא נתתי לה להתייבש מספיק.
ובדיעבד האפוקסי על העיגולים בתוך הפרחים גם מיותרים…
ועדיין אני מבסוטית מהכרטיס


יום 27:



יום 28:

אם בתחילת הפרוייקט הייתן אומרות לי שתהיה לי סבלנות להכין כזה כרטיס, הייתי מתגלגלת מצחוק (:

והנה, ביליתי בוקר שלם (כמעט) ונהנתי מכל רגע. משהו בתהליך של זה היה ממש מרגיע.

והצבעים של הכרטיס העומד הרבה יותר נכונים (:



תובנות:

1. השתמשתי ב- American Crafts - 12 x 12 Cardstock Pack - 60 Sheets - Brights. אני מוצאת שכל יוצרת חייבת לפחות חבילה אחת כזאת אצלה בבית, כהשלמה לדפים המדוגמים שלנו. וחבילה כזאת מספיקה לי לשנים! ואישית, אני מאוד אוהבת את הטקסטורה של הדפים, למרות שאני יודעת שיש בנות שפחות מתחברות אליה.
דרך אגב, יש חבילות כאלה גם לסטאקים של AC וגם לסטאקים של DCWV. אישית אני יותר אוהבת את אלו של AC. הם יותר עבים ואיכותיים מהסוג השני.

2. נהנית להשתמש בתבניות שכנראה אפילו לא ידעתי שיש לי (: ומחזקת את האמירה הקבועה שלי - קנו רק כאלה שהן רב שימושיות לכן. את אלה שמצאתי לא שימושיות לי (כמו יום 24) אני לגמרי הולכת למסור.

תגובות