כרטיס ביום - שבוע 5

מתחילה את השבוע החמישי של האתגר, ואם עד היום עבדתי עם קרדסטוקים חלקים, עכשיו אני מתחילה לגוון.

יום 29:

ניסיונות ראשונים עם סטנסלים. תהיו עדינות (:

את הברכה הדבקתי על 4 שכבות של ה"ענן" שלה, כדי לתת נפח יפה.



יום 30:

סטנסיל בשכבות בדוגמא של ערימת מתנות.

כמה שזה יותר קל ויותר כייף מחותמות בשכבות! מדהים!

תראו כמה נקודות האפוקסי מוסיפות פה.

כרגיל, לא מצאתי מקום לברכה, ומיכל דנון הצילה אותי ומצאה פיתרון (מהמם!).



יום 31:

רקע בדיו דיסטרס. מעליו דף לבן שבתוכו חתכתי את המילה happy מאותיות (כדי שיראו את האותיות ברקע הצבוע שלמטה), והוספתי את המילה Birthday מתבנית חיתוך אחרת.

כרטיס עדין ורגוע, אבל מספיק צבעוני כדי שאני אוהב (:



יום 32:

הנקודות / עיגולים הם סטנסלים בשכבות.
במילים - תבנית חיתוך.



יום 33:

היום כמעט פרשתי.
חצי בוקר עבדתי בניסיון לעשות כרטיס עם סטנסלים.
הכל הלך לפח.
ברגע האחרון הברקתי עם הכרטיס הזה. ואפילו עכשיו אני קצת מתבאסת על כל הנקודות אפוקסי ששמתי עליו. נראה לי היה עדיף בלי…


יום 34:

מרוב לחץ ממה שקרה אתמול, הכנתי את הכרטיס כבר אתמול בלילה.
סטנסיל שאני ממש אוהבת, והרקע משלושה גוונים שונים של דיו דיסטרס. למילה ולרקע של הכרטיס לא היה לי דף בצבע תואם, אז פשוט דיסטרסתי עוד ניירות.
נכון שלא תמיד חייב להיות מלא מלא מלא צבע?


יום 35:

היום האחרון של "שבוע סטנסלים", ואני די שמחה על כך.
הלך לי די קשה איתם. מצד אחד זה כייף, מצד שניה זה קשה ומאתגר. מניחה שזה עניין של זמן וניסיון.
הכנתי אתמול כרטיס ולא הייתי שלמה איתו, אז הכנתי חדש. זה החדש (:



תובנות:

1. לוח מגנטי לעבודה עם סטנסלים - Ranger Ink - Wendy Vecchi - Make Art - Stay-tion and Magnetic Aligning Ruler - 12 Inch Bundle - חובה בעיני.

2. סטנסלים בשכבות - התלהבתי ברמות בהתחלה. ולגמרי הזמנתי לי כמה. זה כל כך יותר פשוט מחותמות בשכבות. אהבתי! הזמנתי לי כמה דיו דיסטרס אוקסייד, אבל הם עוד לא הגיעו... אז נצטרך לחכות ולראות לאן אגיע אם זה (:

3. השתמשתי ב- American Crafts - 12 x 12 Cardstock Pack - 60 Sheets - Brights. אני מוצאת שכל יוצרת חייבת לפחות חבילה אחת כזאת אצלה בבית, כהשלמה לדפים המדוגמים שלנו. וחבילה כזאת מספיקה לי לשנים! ואישית, אני מאוד אוהבת את הטקסטורה של הדפים, למרות שאני יודעת שיש בנות שפחות מתחברות אליה.
דרך אגב, יש חבילות כאלה גם לסטאקים של AC וגם לסטאקים של DCWV. אישית אני יותר אוהבת את אלו של AC. הם יותר עבים ואיכותיים מהסוג השני.


תגובות