ארגונית לכלי כתיבה - דיגום קסום

מדי פעם מתחשק לי ולאורלי להכין עוד ארגונית לכלי כתיבה (כל הפרטים על ההדרכה - כאן).

ונשארו לי שאריות מהסטאק המושלם הזה, מקלסר שהכנתי לעצמי.

אז יש לי ארגונית חדשה:

תראו את ההשלמה המהממת של הדופן הימנית - כרטיסיה עם השלמת נייר. אני ממש אוהבת:


המגירות פתוחות:


גם דופן שמאל מורכבת מחיבור של כרטיסיה עם מדוגם:



וגם הדופן האחורית (:



מלמעלה:



וריק, בלי כלי כתיבה:






תובנות:

1. סטאק Simple Stories - Say Cheese Fantasy At the Park Collection - סטאק קטן של 6 דפים שמחים וכייפים. שילובי צבעים שאני ממש אוהבת (אפור ו-ורוד). התאים בול (מבחינת גודל הסטאק) לפרוייקט הזה. ולגמרי הזמנתי שניים נוספים.

2. עדיין כייף לנו להכין אותה. איכשהו לא נמאס לנו. למרות שלדעתי היום היינו בונות אותה קצת יותר חכם.

3. תראו כמה שהחיבורים בין המדוגמים, ושילוב הכרטיסיות, מקפיצים את הדיגום לרמה אחרת.

4. פרוייקט מושלם לשאריות. כל החלקים פה קטנים, וממילא אני אוהבת לחבר מדוגמים, אז אפילו שאריות ממש קטנות מספיקות.

תגובות