שבוע 6 - שבוע לבן

את הכרטיסים השבוע היה ממש (!!!) קשה לצלם...

יום 36:

חוזרת קצת לאזורי הנוחות שלי. איזה הקלה.
השראה מהפינטרס.


יום 37:

ההבלטה קצת נהרסה כשהעברתי שוב בביג שוט כדי לחתוך את הלב.

הכל מודבק עם דו"צ עם נפח כדי להוסיף ענייןוהצללות.

סה״כ אוהבת את איך שיצא.


יום 38:

מרגישה שאני קצת משתפרת בהחתמות, למרות שאני אגלה לכם סוד, בקצה הימני של ההחתמה היא הייתה כל כך חלשה מדי, שעברתי עליה קצת עם טוש שחור ):


יום 39:

תבנית רקע שאני ממש אוהבת, וםרח שנמודבק עם דו"צ עם נפל כדי להוסיף עניין.

עיצוב מנימליסטי ועדין.


יום 40:

ולום עם טקסטורה, מסגרת, עלים, ונקודות שקופות.
והכל לבן על לבן.
סופר עדין ואני ממש אוהבת.


יום 41:



יום 42:

לפעמים כשיש רעיון הכל מסתדר ברגע.
אני חושבת שלקח לי 10 דקות להכין את הכרטיס, ואני ממש אוהבת את התוצאה.




תובנות:

1. כרטיסים לבנים - יש להם טאץ ואלגנטיות משלהם.

2. בלתי אפשרי לצלם אותם (:

3. הם עובדים נפלא עם טקסטורות ונפח.

תגובות