מראה מראה שעל הקיר

 מראה קטנה מאיקאה, עשויה מעץ, עברה "שיפוץ" סקראפי (:




תראו כמה שזה יפה (:


טוב נו גם זה (:


תובנות:

1. סטאק סתווי משגע: Echo Park - Fall Fever Collection

2. בהדבקת קרדסטוק על עץ נשתמש בדבק נוזלי (טאקי / ארט גליר וכו). חשוב מאוד למרוח את הדבק על כל הנייר בשכבה אחידה, ולא לעשות רק כמה "קשקושים" עם הדבק.

3. המסגרת המסולסלת סביב המראה עצמה מוסיפה המון בעיני. היא גם עוזרת מבחינת הגימור, כי כמה שלא ניסיתי, החיתוך סביב המראה לא היה כל כך יפה.

4. תאכלס, מי שלא מתחשקת לה מראה, יכולה פשוט להדביק על המראה תמונה, ולהפוך את המראה למסגרת. מה שטוב זה שיש לנו הרבה מקום לעצב ונפח יפה (התמונה תהיה שקועה).

5. קשה צלם מראה בלי שיראו בה השתקפויות לא יפות (:

6. הבעיה המרכזית היא שהמראה יושבת לי הרבה זמן בארון (שנים), ועכשיו כשסוף סוף קישטתי אותה ואני רוצה עוד, אז כבר אין. אני לא מוצאת אותו באתר איקאה ):


תגובות

  1. אנונימי2.11.22

    יעל אהבתי מאד ❤️
    האם המסגרת הייתה שחור???
    נתת לי רעיון נפלא כי גם לי יש מראה שנים בארון תודה
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם