קופסה עם צירים - מהממת!

 את הקופסה הזאת הכנתי עם קרן פרפרים (כן הכל בסדר איתה. כן היא יוצרת מדי פעם, רק לא מפרסמת משום מה. באסה. ההפסד כולו שלנו) באחד המפגשים שסמדר לא הייתה.

אני מקווה שהדבר היפה הזה לימד אותה שחייבים להגיע לכל המפגשים (:

מה חושבות?


הקופסה סגורה:



מאחורנית:



מלמעלה:


והנה היא פתוחה:






תובנות:

1. הקופסה גדולה. בערך 8" רוחב, על 4" עומק ו- 6" גובה.

1. צירים זה וואהו אחד גדול! איזה מזל שקרן יודעת לחשב ולחבר אותם. אין מצב שלבד הייתי עושה משהו כזה מורכב (: איכשהו קרן גורמת להכל להראות פשוט כל כך...

2. סטאק Simple Stories - Let's Get Crafty Collection.

3. עשיתי שימוש בכרטיסיות, גם בדפנות וגם בגב, ואני ממש אוהבת את איך שזה יצא. אני גם מאוד אוהבת את הדיגום ההמשכי של הגג / מכסה, שכאילו "יורד" אל ההיקף. בקיצור אני ממש אוהבת (:

4. עכשיו נשאר לי רק למצוא שימוש לקופסה.

תגובות

  1. אילנה12.11.22

    יש לך המון כרטיסי ברכה ( 35לפחות)🤗

    השבמחק
  2. אנונימי12.11.22

    זה כל כך יפה! תמיד נמצא מה לשים בכל קופסה 😃

    השבמחק
  3. אנונימי12.11.22

    מהמם תמיד אפשר למצוא לה שימוש ואם לא אצלך מכירה בית שישמח לאמץ: -) ושמחה לשמוע שקרן בסדר🙏

    השבמחק
  4. אנונימי13.11.22

    הקופסא יפפיה

    השבמחק
  5. אנונימי13.11.22

    יעלי הקופסא יצא יותר ממושלמת את צודקת בקשר לקרן ההפסד שלנו❤️
    מתי הדרכה לקופסא המהממת הזאת?
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם