שני עמודי יום הולדת

כל ימי ההולדת האלו סיפקו לי כמות נחמדה של תמונות להכנת דפים מעוצבים לאלבום המשפחתי שלנו.

לקח לי יותר משעה לבחור דף רקע! רציתי דף מיוחד. בכל זאת יום הולדת. מצד שני, שלא יהיה מקושקש,כי אז הוא יותר דומיננטי מהתמונות עצמן.

אני משתדלת לבחור את שני הדפים (של הכפולה) ביחד כדי שיהיו מאותה סדרה, ותהיה התאמה, ולא קיש מיש,
אז זה הקשה עוד יותר...

ובסוף, כבר איכשהו נעלמה לי היצירתיות.

אז זה מה שיצא בסוף.
דפים מאוד נקיים, הראשון עוד חינני איכשהו - אנ ימאוד אוהבת את הזרימה שלו.



השני כמעט בלי עיצוב, ואני די מתלבטת אם לא להוסיף לו עוד אלמנטיים...




אני חייבת להגיד שהקסם הכי גדול של הדפים האלו הם התמונות, ואתם מפספסים אותו בגלל הלבבות ):

תגובות

  1. מתוק מתוק! באמת חבל על הלבבות!:)

    השבמחק
  2. הדפים מתוקים! כבר אמרתי לך את דעתי :):)
    מזל טוב לכל ימי ההולדת :):):)

    השבמחק
  3. דפים מתוקים,אולי תצלמי כשהדפים עומדים? כי ככה קצת קשה לראות באמת את היופי שבדפים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם