תמונת בתלת מימד

זוכרים את תמונת התלת מימד שהגר הכינה לי ליום ההולדת?

אז התרגנה אצל דפי  סדנה להכנת תמונות כאלו.

אצתי רצתי ונרשמתי, והתייצבתי במועד הדרוש.


מאחר ותמונה אחת כזאת כבר יש לי, הייתי צריכה לחשוב על וריאציה משלי.

החלטות:

1. ההחלטה הראשונה הייתה להעמיד את המסגרת, במקום להכינה לרוחב.

2. ההחלטה השניה הייתה ללכת על חום כצבע למסגרת, ולשם שינוי לא על צבע רך וילדותי.

3. החלטה שלישית הייתה להושיב את הציפור על ענף עץ, ולא כמו בתמונה המקורית.

4. החלטה רביעית - למרות שהיה מאוד קשה לעמוד בפני הדפים המרהיבים (שנקנו אצל דפי והתאימו לפה בול) התאפקתי ולא הדבקתי ברקע שורת בתים. במקום זאת שמתי שורת עננים (:



את הציפור שרדתי באדיבות הגר. אחרת לא נראה לי שהייתי מסיימת אותה אי פעם.

איכשהו, כמובן שהשארתי את התמונה מאוד נקייה ומינימליסטית.




אני מאוד אוהבת את התמונה, ולא יכולה לחכות להזדמנות לרכוש מסגרות נוספות ולהכין תמונות נוספות בסגנון (:

הגר ודפי, תודה על סדנה נפלאה!

תגובות

  1. אז ככה. קודם כל אני עושה רכישה נוספת אז רק תגידי ואני קונה לך עוד מסגרות... !

    המסגרת שלך יצאה מ-ה-מ-מ-ת ! אני כל כך אוהבת שאת תמיד עושה משהו שהוא שלך ! (איפה התיפורים??) אהבתי מאוד את שורת העננים, את הענף, את הפרפר המהממם הזה, הכל !

    השבמחק
  2. ממקו4.8.10

    תמונה נהדרת!!! ממש יפה, את תמיד לוקחת את זה למקום אחר וזה מקסים!!!

    השבמחק
  3. יצאה לך מסגרת מהממת פשוט!
    אני מאוד אהבתי את כל האחרות שראיתי בבלוגים השונים, אבל שלך פשוט כל-כך מיוחדת ושונה, במובן החיובי ביותר (שוב, בלי להעליב אף אחת אחרת כי באמת אהבתי את כל מה שראיתי ברחבי הבלוגים).

    השבמחק
  4. אנונימי4.8.10

    גם אני רוצה להכין כזו... מאדנעים לעיניים

    השבמחק
  5. וואו וואו!!!!!!
    שונה ומיוחדת - כרגיל :):)
    מאוד אהבתי את הנקיון שלה ואת הייחודיות, וזה שבכל זאת יש שם את הצבעים שלך - הורוד והירוק, למרות שזה באמת קצת שונה..
    אהבתי מאוד את הפרפרים והעננים שהוספת! מחכה לעוד כאלו :):)

    השבמחק
  6. מקסים, אוהבת מאד מאד את מה שיצא

    השבמחק
  7. יפעת5.8.10

    וואו!!! זה מ-ה-מ-ם!! את חייבת לקרוא לי פעם הבאה שאת הולכת לסדנא..... :)

    השבמחק
  8. יצאה לך מסגרת מאוד מיוחדת. מצד אחד אלמנטים ילדותיים ומצד שני צבעים "בוגרים". אהבתי.

    השבמחק
  9. יעל, יצאה לך מסגרת מקסימה! היא באמת שונה משאר המסגרות, בגלל שהיא עומדת ובגלל הצבע שבחרת לה והיא יצאה מקסימה!! אהבתי את הציפור על הענף, כמובן שאהבתי את צבע הציפור :)
    רואים שזאת מסגרת שעשית, היא מעוצבת בעדינות האופיינית לך. משגע!

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  10. יעל,
    יופי של מסגרת צבעונית ושמחה. הציפור עצמה משגעת.

    השבמחק
  11. נקי ויפהפה, שונה ומקורי - והציפור יפהפיה!

    השבמחק
  12. אנונימי5.8.10

    יצא מקסים....
    הגר- איפה את קונה מסגרות כאלו???

    השבמחק
  13. מאמי,
    איך חיכיתי לראות את המסגרת שלך.
    ידעתי שהיא תהיה מיוחדת! ידעתי!
    היא מהממת!
    הפרפרים... הורסים!
    הרעיון עם הענף... משגע!
    בקיצור מטריף!

    השבמחק
  14. אותי מעניין מאיפה הפאנצ' פרפר היפה הזה?!?!?!
    המסגרת מהממת ואהבתיאת המקוריות בכיון:]

    השבמחק
  15. Hadarling6.8.10

    WOW
    אני מאוהבת במסגרת שלך!!! מהממת מושלמת מדהימה!
    ישר לתלייה!
    :)

    השבמחק
  16. אנונימי6.8.10

    משגע!! מקסים!! נפלא!!
    צריכה להגיד עוד משהו?
    ליאור=חתולי8

    השבמחק
  17. תמונה מקסימה!!! אוהבת מאוד שתמיד יוצא משהו "שלך" :-)

    השבמחק
  18. LoolaB - סמדר9.8.10

    יעלי,
    יצא לך מדהים !!! כבר שישבנו שם ראיתי כמה יפה זה הולך להיות!
    עבודה נקייה והתאמת צהעים מקסימה, בדיוק לטעמי !!!
    מדהים

    השבמחק
  19. מותק , זה ממש לא מינימליסטי

    אבל זה מושלם!!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם