יום שבת, 22 בינואר 2011

לפנק, לפנק, לפנק

יש לי חיבה מיוחדת לקנווסים.
אני נהנית לעבוד איתם. לצבוע אותם. לקשט. הכל.

באחת הפגישות עם קשת היא שאלה מה צריך לעשות כדי לקבל ממני קנווס.
והתשובה? רק לבקש (:

הקנווסים שלי תמיד נאיבים. כנראה.
אני פשוט לא מצליחה להמלט מזה (:

הכנתי לקשת שני קנווסים. שונים לגמרי.
ממתי פריט אחד מספיק אצלי? (:

קנווס 1:
עץ אהבה. Love grows here.







כמובן שהלבבות והשלט מודבקים בתלת מימד....


אישית אני חושבת שזה אחד הקנווסים הכי יפים שהכנתי עד היום. והאמת היא שהיה לי מאוד קשה למסור אותו (:

קנווס 2:
מבוסס על פסי צבעים, שנוצרים באמצעות כפתורים, כי אי אפשר להתעלם מהשם המיוחד "קשת", ומהרב גוניות והצבעוניות של האשה שנושאת את השם (:

הרעיון לכתוב "הצבעים של קשת" היה של מיכלי.

התכנון היה לתפור כל שורת כפתורים לאורכה, מלמעלה ומטה, כקו מחבר, אבל לא הצלחתי להוציא את זה לפועל בגלל המסגרת של הקנווס, שפשוט לא מאפשרת גישה לחלק העליון שלו, ולצדדים...









הקנווס לא יצא לגמרי כמו שדימיינתי ותכננתי, אבל אני עדיין אוהבת אותו (:
מקווה שקשת תאהב (:

29 תגובות:

Shir Benovich אמר/ה...

תענוג!
אוהבת את הטאץ' שלך...
הראשון כל כך תמים ומקסים והשני מצד אחד מאד מסודר ומצד שני מאד יצירתי!
אהבתי :-)

ממקו אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים, אמרתי לך שזה הכי יפה שיצא לך כבר?
גם את השני אני מאוד אוהבת, אבל הראשון אליפות!

הגר אמר/ה...

כפי שכבר אמרתי בפלטפורמות וירטואליות אחרות, הקנבס הראשון - מושלם ! הכי יפה שלך עד היום... !! איזה כיף לקשת :-)

מיכל שובל אמר/ה...

מלכת הקנווסים!
הם משגעים!!! פשוט אין עליך...

Meital אמר/ה...

איך את עושה לי את זה בכל פעם מחדש!!!! הקנווסים שלך פשוט מהממים!!! ממש אחד אחד!
אבל אני בעיקר מתעלפת על הראשון עם העץ.. אני חושבת שזה הכי יפה שלך עד היום! הוא כל כך מושלם! פשוט כל אובייקט נמצא בדיוק במקום הנכון בכמות הנכונה :)
איזה כיף לקשת!!!

לימוריתה אמר/ה...

הקנווסים משגעים
אהבתי מאוד את העדינות והדייקנות
איזה כיף לקשת
לימור

yael yaniv אמר/ה...

הראשון מקסים בעיניי-צבעוני, נאיבי ומתוק כ"כ
כיף לקשת על הפינוק-הצבעוניות פשוט כובשת

אנונימי אמר/ה...

בראשון מקסים אבל אני מאוהבת בשני, השורות שורות של הכפתורים עם השילוב של האמלשמנטים השונים בינהםןם פשוט פשוט מטריף בעיני!!
מורן
ULA7

Orit אמר/ה...

קנווסים מדהימים!

אנונימי אמר/ה...

פשוט מושלמים שניהם.
השני כ"כ מיוחד ונראה לי שתפור למידותיה של קשת!
הילה696

קשת זאבי אמר/ה...

אני מאוהבת!!!!
שני הקנווסים מעלפים ואין לי אפשרות להביע במילים את ההלם שהייתי בו אתמול בערב!
תודה ענקית על הקנווסים, את מהממת והם מושלמים!!!
תודה - תודה- תודה - תודה- תודה- תודה !!!

צרויה אמר/ה...

מתוק!

gallish אמר/ה...

קנווסים מקסימים במיוחד!!!!
אוהבת את הנאיביות שלך :-)
איזה כיף לקשת :-)

פיצ'ולה אמר/ה...

לא פלא שקשת מאוהבת בהם. הם מדהימים. בייחוד הראשון!

Adiya אמר/ה...

הקנווסים מדהימים!
אני מתה!!!!!! על הראשון!
הצבעים, הרעיון...אין...מלכה!!

מיכלי אמר/ה...

הקנווס הראשון פשוט מהמם. ממש. תזהרי שלא יפול עליך מטר של בקשות :)

שרון רותם אמר/ה...

WOW! שני הקנווסים הכי יפים שראיתי עד היום. (וכבר יצא לי לראות אחד או שניים :-))

הראשון אכן נפלא אבל השני לא נופל ממנו במאומה. שניהם חגיגה גדולה של צבעוניות וטוב טעם. קשת זכתה בגדול!

Hadarling אמר/ה...

וואוו מההההההמם!!! עץ הלבבות מדהים, גרם לי להזיל ריר!

מניירות אמר/ה...

מבינה למה היה לך קשה להיפרד מהקנווס של עץ הלבבות.
ממש ממש מוצלח.
קרן

Smadar אמר/ה...

WOW יעל...
הקנבסים מ-ה-מ-מ-י-ם !!!
כ"כ, כ"כ יפים !
אבל הראשון, פשוט מטריף, מדהים, יפהיפה !
את כ"כ מוכשרת !
LoolaB

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

גנבו לי את כל הפירגונים (-:
הקנווס הראשון מדהים ביופיו והשני, הרעיון שלו פשוט גאוני בעיניי.
מצדיעה לך!

Dafi אמר/ה...

כל פעם מפתיעה מחדש. שני הקנבסים מהממים. אישית אני מתחברת יותר לשני וחושבת שהוא הכי יפה בעולם!

Minervak אמר/ה...

עבובות יפות את עושה!
אוהבת מאוד!!! תמשיכי ככה!!!

רותי צחורי אמר/ה...

יעל יקירתי, אין לי מילים!!!! ראשית על הפרגון לבקשתה התמימה כביכול של קשת, ושנית על הביצוע היותר ממושלם!!!! מקסים ביותר.
נשיקות, רותי.

יעל.קיפודים אמר/ה...

שניהם יפהפיים ומיוחדים! שונים אך קצת דומים... יופי של פרגון לקשת!

Daniella אמר/ה...

שניהם מקסימים אבל הראשון הרג אותי!!
מושלם!

maya אמר/ה...

קודם כל שניהם מדהימים!!
דבר שני אם לא אכפת לך אני מתכוונת להעתיק את הקנוס של העץ. אני עובדת כרגע על עיצוב החדר של התינוקת שלי תצריכה אוטוטו לצאת אל אויר העולם והעץ הזה נראה לי מושלם.

tamari* אמר/ה...

אין לי דרך לבחור אחד משניהם- הם מטריפים! אין דברים כאלה יעל!
את כזו כישרון! אני מתה על הקו הנקי שלך!

אנונימי אמר/ה...

כתמיד, אני אוהבת מאד את עבודותיך! השני יפהפה, נעים לעין, אבל....הראשון....עם העץ....הכי יפה! הכי הכי יפה!!
ליאור