כשסמדר חוגגת...

כשסמדר חוגגת יום הולדת,
אז בששון ובשמחה מתייצבים.
ואם כבר יום הולדת,
אז ערימת מתנות מכינים....

הגר הכינה לי תמונות של הילדה המקסימה של סמדר,
והתיישבתי להיכן מיני אלבום מעטפות.

בכל מעטפה יש תמונה של הילדה, ועל המעטפה - צד אחד עם מקום
לכתוב דברים שקשורים לתמונה, וצד אחד פשוט מקושט.

את אלבום המעטפות המהמם הזה, מקרפאט קניתי אצל אליס במיוחד בשביל
הפרוייקטים של אומנית החודש, והתאהבתי בו לגמרי. ממליצה בחום (:

ובלי הרבה עיכובים, לתמונות (:

המיני סגור - כרוך עם חבל


בכל פרוייקט יש לך עמוד פייבוריטי. זה העמוד שלי בפרוייקט הזה.
אני פשוט כל כך אוהבת את איך שהוא יצא!!!














וכריכה אחורית:



מאחר ואני מאלו שמכינות (בדרך כלל( את המתנות בזמן, נשאר לי מ-ל-א זמן להתחיל לדאוג ש...
זה לא מספיק יפה
זה לא מספיק שימושי
זה לא מספיק כמתנה....
וכו'...

אז התיישבתי ותפרתי לסמדר גם תיק (:

הוא בגודל נהדר, והרצועות יצאו באורך מצויין (23 אינטש)
הבד המקסים של הבבושקות - מיכלי הביאה לי אותו מהולנד.
איזה כייף שיש לי אותה! (:



בתוך התיק ישנה מחיצה וורודה, שמכילה ריצרצץ - תא פנימי.
גם המחיצה עצמה יוצרת תא בינה לבין הביטנה.



על הדופן השניה יש כיס פנימי גדול, לפלאפון, ארנק וכו', או סתם לכל מה רוצים שלא "יעלם" בתוך התיק עצמו...



וסתם כדי לקבל פרופורציות של הגודל שלו, נועה (8.5) מדגמנת אותו (:




סמדר, יום ההולדת היה נהדר.
מזל טוב, אושר ושמחה והתגשמות כל חלומותייך (:

חומרים בחסות mypunch למיני אלבום:
מיני אלבום מעטפות staples קראפט
דף דו צדדי כרטיסיות springtine
מדבקות מתגרדות Sugar & Spice מבית Kaisercraft

דף מדבקות  - אלמנטים מקולקצית SpringTime של Echo Park

דף מדבקות תלת מימד giddy
מדבקות תלת מימד פרפרים תכלת וורוד


דף דו צידי בורדרים springtime
דף דו צידי floral fun
דף דו צידי cute cuts







תגובות

  1. האלבום מ-ו-ש-ל-ם!! (ובמציאות הוא עוד יותר יפה..) אחד הדברים היפים שהכנת עד היום, איזה כיף של מתנה :)

    יפעת

    השבמחק
  2. זה רק אני או שתחילת הפוסט כתוב בחרוזים ???
    המתנות שהכנת לסמדר מ-ה-מ-מ-ו-ת... !! המיני אלבום משגע, כמה מאטינג את עושה וכמה הוא מוסיף... גם ללוק הכללי וגם לעצמך מ-ל-א עבודה... ששווה כל רגע !

    התיק משגע וחבל שכשהוא עבר בסבב הוא לא פשוט נשאר אצלי. משגע ! ואת משוגעת אחת :-)

    השבמחק
  3. מקסים! מקסים! מקסים!!!
    איזה כייף לסמדר!

    השבמחק
  4. מהמם! שילוב צבעים נעים ושמח

    השבמחק
  5. קשת זאבי17.5.11

    נעתקה נשמתי כבר ביום ההולדת ועכשיו שוב :-)
    הכל כ"כ יפה!

    השבמחק
  6. צודקת. זה לא מספיק יפה, זה לא מספיק שימושי, בלה-בלה-בלה, זה פשוט מ-ד-ה-י-ם!!!
    נגעתי, מיששתי, התעלפתי בשקט, והערצתי אותך.
    העבודות שלך משגעות!

    השבמחק
  7. giraffe18.5.11

    האלבום משגע ובמציאות אפילו יותר.... נגעתי ,מיששתי והתלהבתי
    איזה כייף לסמדר מתנה נפלאה

    השבמחק
  8. יצא מיני משגע!

    השבמחק
  9. איזה כיף של מתנות.

    השבמחק
  10. זה שלי ! זה שלי ! זה שלי !
    איזה כיף לי :)
    האלבום מעטפות פשוט מ-ה-מ-ם ! אין לי מושג איך יכולת לחשוב שזה לא מספיק... הוא כ"כ יפה, וזה שהכנסת תמונות של יהלי, זה פשוט מושלם !

    והתיק, כ"כ מקסים !
    זכיתי לכ"כ הרבה ממעשה ידייך ! איזה כיף לי !
    תודה רבה !
    LoolaB

    השבמחק
  11. אלבום יפהפה... מזל שבפולנית הוא "לא מספיק" ככה סמדר הרוויחה גם תיק מקסים!

    השבמחק
  12. מהמם!! אני תמיד אוהבת את העבודות שלך אבל העבודה הזו הזכירה לי למה. אני מאוהבת במיני הזה לגמרי!!
    ויש לי שאלה, כבר מזמן הגעתי למסקנה שמאטינג שחור מקפיץ ומוסיף המון לכל דבר. באיזה דף את משתמשת עבורו??
    אשמח מאד לדעת ואולי לנסות גם....

    השבמחק
  13. ממקו18.5.11

    את משוגעת! אבל גם משגעת :) המיני מקסים, מדויק ויפה כמו שאת תמיד עושה והתיק נהדר, הגודל שלו פנטסטי, שימושי ומצויין!

    השבמחק
  14. מהמם!!
    התיק הזה מטריף! והאלבום...אין מילים!

    השבמחק
  15. האלבום משגע!!! כל כך נקי ועדין.
    והתיק מושלם!

    השבמחק
  16. מהמם!!
    אין על הדברים שאת עושה.
    הכל כ"כ יפה..
    ואכן הפולניות משתלמת - גם התיק מעלף.
    מזל טוב לסמדר..

    השבמחק
  17. התיק מקסים, האלבום מהמם ומה שהכי שימח אותי זה לקרוא את המשפט:
    "בכל פרוייקט יש לך עמוד פייבוריטי. זה העמוד שלי בפרוייקט הזה.
    אני פשוט כל כך אוהבת את איך שהוא יצא!!!"
    כשהיוצרת אוהבת את היצירה, לטעמי, זה מביא את היצירה לפסגת השלמות (-:

    השבמחק
  18. כמה כשרון! כמה דיוק! את פשוט א-ל-ו-פ-ה!!!
    האלבום הזה ממש מהמם!!! אני לא בטוחה שאני אוהבת את הרעיון שזה בתוך מעטפות, כי צריך בכל פעם להוציא את התמונה כדי לראות, אבל הביצוע שלך פשוט מקסים שלא צריך אפילו את התמונות!!! חחח...
    ממש מיוחד!
    והתיק, טוב, מה כבר אפשר להגיד?!?! בהחלט תיק "יעלי" במיוחד :) הוא ממש יפה! הבד מהמם, הגודל מושלם, החלוקה בפנים מושלמת..

    השבמחק
  19. האלבם מושלם ועדין כל כך יפה, כמו כל העבודות שלך שאני אוהבת,
    והתיק מהמם איזה בד משגע של בבושקות.
    אהבתי מאוד.
    לימור

    השבמחק
  20. האלבום כ"כ יפה, כ"כ את!
    הוא ממש משמח!!!
    והתיק פשוט מקסים :)

    השבמחק
  21. היי - אני מקווה שאתה מסוגל להבין את התגובה שלי. השתמשתי מתרגם באינטרנט! רק רציתי לומר הבלוג שלך הוא גדול ויש לך כמה רעיונות נפלאים. אני אוהב את האלבום עשה עם המעטפות! Lowri :-)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם