יום הולדת 72

יום ההולדת השנה היה בסימן מיוחד.

לא. לא 72 (:


ובכל זאת. החלפתי קידומת.
אז לכבוד הארוע המיוחד, חשבתי שיהיה נחמד לעשות מסיבת יום הולדת.


מאחר והגר חוגגת יום הולדת 3 שבועות לפני, החלטנו לחגוג ביחד.
אני מניחה שתצליחו לנחש מה עומדת מאחורי ה- "72" (:


הקונספט היה פשוט.
קצת ארוע חברתי. ביגו מדליק שהגר הכינה. הרבה אוכל. מיליון מתנות.

כנהוג, רצינו להכין שי קטן במתנה לכל אורחת.
המחשבה על פס יצור ל- 20-30 מתנות זהות פשוט הוציאה אותנו מדעתינו, אז חשבנו על משהו אחר.
נכין מלא דברים שונים. כל אחת לפי מה שהיא יכולה ואוהבת.
נארוז הכל בנייר שקוף, ונגריל מספרים.
הבנות תבחרנה כל אחת מתנה, לפי הסדר, כל אחת בהתאם לטעמה.

המתנות היו מגוונות. קצת תפירה, קצת סקראפ, קצת נייר, קצת סריגה וכו'...
מצורפות חלק מהתמונות של מה שהכנתי...
 
מחברות מעוצבות:
 






פנקסים מעוצבים:
 




קנווס ותמונה:
 
 



 מחזיק עטים, ומחזיק כרטיסי ביקור:
 
 


אחרי שהתגברתי על החשש (הקל) שיבחרו רק מתנות שהגר הכינה, הצלחתי להנות מהמשחקון,
והיה מעניין לראות איך כל אחת בוחרת מתנות לפי טעמה וסיגנונה, ואיך בעוד שאחת בוחרת משהו תפור,
השניה בוחרת משהו סרוג, וכו' (:

מיכלי, תודה על העזרה עם המתנות התפורות.
הגר, מיליון מזל טוב, היה כייף לא נורמלי לחגוג איתך.

ולכל מי שהגיעה - שימחתם אותנו מאוד!!!
תודה על החברה הנהדרת, האוכל הנפלא, והמתנות המשגעות (:


תגובות

  1. יעל,
    היה ערב משובח, כייפי ומלא מצב רוח עליז ושמח, וזה כל הכיף ביום הולדת. המתנות שהכנתן היו עשויות לעילא ולעילא, מקסימות אחת אחת.
    עד מאה ועשרים, הרבה אושר, בריאות ויצירה.
    מכל הלב,
    יעל.

    השבמחק
  2. מתנות משגעות!
    מזל טוב!

    השבמחק
  3. וואו, איזה מתנות מושקעות!!
    שווה להיות חברות שלכן ;-)

    אבל הכי חשוב..מזל טוב!

    השבמחק
  4. אכן היה ערב משובח - האוכל, הבינגו, החברה - נהניתי!! מזל טוב!! נ.ב. אין כמו המתנות שלכן - רק בשביל זה שווה לבוא :)

    יפעת

    השבמחק
  5. ממקו3.7.11

    היה ערב מעולה, תודה רבה!! המשחק היה מצחיק בטירוף והמתנות מושקעןת, שיחקתן אותה בענק! יש לי הרבה תמונות מהערב, תוכלי לשים קצת בפוסט הבא:)

    השבמחק
  6. את מצחיקה עם החששות שלך :)
    היה מדהים! המתנות שלכן (ושקיבלתן) היו מקסימות! הרמתן אחלה ערב :):)

    השבמחק
  7. היה כיף כיף .. !
    והרעיון שלך לא לעבוד בפס ייצור אלא להכין מתנות שונות ומגוונות היה אדיר - והפך את כל הכנת המתנות לחוויה כיפית ונסבלת בהחלט, ולא קשה וסיזיפית... !
    מממ... גם אני צריכה להעלות פוסט כזה....

    והיה כיף לחגוג יחד !!

    השבמחק
  8. היתה מסיבה כייפית כ"כ!
    איזו השקעה!
    לחייכן!

    השבמחק
  9. מזל טוב. מתנות מקסימות!

    השבמחק
  10. כבר שמעתי שהפסדתי אחלה ערב ויומולדת משובחת ועכשיו אני גם רואה על מה דיברו....באסה שלא יכולתי להצטרף הפעם...מה שהכנתן נראה משגע (וברור שסתם הכנסת את עצמך לסרטים....על כלום(-:
    שתמיד תחגגי ושתמיד תמיד יהיו לך כל הסיבות להיות מאושרת-מזל טוב יעלי

    השבמחק
  11. הכל כל כך מקסים ומושקע!!! כמה עבודה!!! מזל טוב שוב!!

    השבמחק
  12. אילו מתנות מושקעות!
    מזל טוב לכן.

    השבמחק
  13. צר לי שבסוף לא יצא לי להגיע...אני יודעת שהפסדתי יומולדת שמח, מושקע וכייפי (אבל הרווחתי ערב חשוב עם הבן שלי שכמעט ולא יצא לי לראות בשבועות האחרונים...). הרעיון להכין מתנות מכל מיני מינים פשוט מדליק ברמות! יצאו לך יופי של עבודות, ואני מאחלת לך עשורים נפלאים...

    השבמחק
  14. Hadarling4.7.11

    המחברת הראשונה שלי!!!! והיא מהההההממת!!!
    המתנות היו כ"כ מושקעות, השקעתן בטירוף, כל הכבוד!!! נהנתי המון תודה רבה ומלא מזל טוב!

    השבמחק
  15. giraffe4.7.11

    איך פיספסתי את הערב הנפלא הזה ....
    המתנות כל כך שוות ומשקעות כשיחקתן אותה .
    מזל טוב!

    השבמחק
  16. מזל טוב !
    היה יומולדת כיפי כ"כ !
    והמתנות שהכנת כ"כ מושקעות ויפיפיות !

    השבמחק
  17. היה כיף של ערב, כל כך מושקע עד לפרט האחרון. המתנות שהכנתן יפיפיות אחת אחת והיה קשה מאוד לבחור....
    הקנווס שלי נתלה כבר באותו לילה.
    שוב תודה והמון מזל טוב.

    השבמחק
  18. מזל טוב ענקי, נראה ונשמע שנהנתן עד מאד!!!! לחיי עוד הרבה שנים וחגיגות

    השבמחק
  19. הכל יפהפה שמח וצבעוני, אבל אני חושבת שהמחברת הראשונה לוקחת את כולן [לפחות לטעמי...].
    יום הולדת שמח יקירתי!

    השבמחק
  20. אנונימי11.7.11

    ולחשוב שהפסדתי כזה יום הולדת חלומי וכאלה מתנות מושקעות.
    באסה
    המון המון מזל טוב לשתיכן, אתן מקסימות
    נשיקות, מקופלת

    השבמחק
  21. wow כמה שהיה קשה לבחור מתנה. אפילו שאני אוהבת את הפנקס שבחרתי- כשאני מסתכלת שוב על התמונות אני רואה עוד כל כך הרבה דברים שהייתי רוצה...
    מזל שיש עוד יום הולדת בשנה הבאה (-:

    השבמחק
  22. עדית14.7.11

    קודם כל - מזל טוב :-)
    הפנקסים משוט מקסימים. כל כך אוהבת לראות עבודות שאת מפרסמת. זה נכנס מיד לתמונות שמשמשות אותי להשראה.

    השבמחק
  23. אנונימי21.7.11

    לפעמים אני בהחלט מצטערת שאני גרה מעבר לאוקיינוס...
    איזה מתנות נפלאות הכנת. אני מאוהבת במחזיק עפרונות וכרטיסי הביקור!

    מזל טוב!
    נשיקות, מירה

    השבמחק
  24. Me'rav Cohen1.6.12

    אני מבינה שאני באיחור של שנה מאז הארוע... אבל עדיין מאוד מפתה... נשמע שאתן קבוצת בנות מאוד מוכשרות ונורא כיף לראות שמצאתן אחת את השנייה... אני גרה בפלורידה ולשמוע על קבוצה כזאת של חברות, אני נזכרת וחושבת על כל הטוב שאני מפסידה ועל הגעגועים הביתה! אי-יי... אוקיי, אז אחרי ניגוב הדמעות.... מי מכן יכולה לספר יותר בפרטים (אם זה עדיין זכור לכן) איך נערכה המסיבה, מה היה כ״כ מוצלח עם משחק הבינגו? מה עשה את המסיבה לדבר מיוחד מאירועים אחרים שלכן?....
    Xoxo מירב כהן
    בוקה רטון, פלורידה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם