החלפות

שתי החלפות שנמסרו ליעדן ביום חמישי.

הראשונה, החלפת משאלות בפיקודה של חתולי. הגרלתי את צרויה, שביקשה "משהו תפור".
ניגשתי להחלפה הזאת ממש בכייף.
כשהכנתי את ההחלפה צרויה עדיין לא תפרה, ככה שהנחתי שקשה ליפול פה.
ומהתגובות שלה בבלוג ידעתי איזה סוגי בדים היא אוהבת. סה"כ הרגשתי שהלכתי על בטוח (:

בחרתי להכין שני פריטים פרקטיים - נרתיק למשקפי שמש, ונרתיק איפור קטן.
סט תואם מסידרת בדים משגעת שנקראת pure ונרכשה באטסי.



 

 
ההחלה השניה הייתה לנילקי, במסגרת החלפה ורודה שאירגנה רוני.

ההחלפה הכילה שלושה פריטים פרקטיים: נרתיק למשקפי שמש, נרתיק לטלפון הנייד, ונרתיק איפור קטן.
שלושה דברים שנחוצים בתיק של כל אישה (:








מישהו רוצה להסביר לי מה בדיוק קרה לצבע הלבן במצלמה שלי? מה זה הצבע הירקרק ההזה ברקע?
כרגיל, כל הפריטים מצולמים על רקע של מפל לבן, אז מה נהיה? ):

נהנתי מאוד להכין את שתי ההחלפות. הן היו מהסוג שלא "מייסר" אותי (:
יחד עם זאת, אני חושבת שאני צריכה הפוגה קלה מתפירה לטובת הניירות. קצת מתגעגעת אליהם (:

תגובות

  1. מדליקים שני הסטים!
    איזה כיף לקבל כזאת מתנה יפה ומושקעת!
    אוהבת את שילובי הבדים.
    יש הדרכה ספציפית שאת עובדת לפיה, או כבר מנוסה מספיק בשביל לתפור "מהראש"?

    השבמחק
  2. ממקו19.11.11

    אחלה סטים, יצא מקסים, הורוד הורס!
    והירוק זה כי את צריכה לסדר את הwhite balance, את רואה, אני לא רק ישנה בשיעורים!

    השבמחק
  3. החלפות משגעות !! והבדים כרגיל הורסים . מאוד אהבתי :-)

    השבמחק
  4. אני כל פים מופתעת מחדש, באיזה מהירות הגעת לתפירה ברמה כזו גבוהה, ועם טעם משובח...!

    השבמחק
  5. יופי של מתנות , פרקטיות וכייפיות . מקסים איך את מתאימה את הבדים למקבלת !!!
    יש אפשרות לאפס את הלבן במצלמה , תכנסי להוראות של המצלמה באינטרנט ותגלי איך עושים את זה.
    בהצלחה.

    השבמחק
  6. אנונימי19.11.11

    יפים ומושלמים! הבדים משגעים!
    דפי

    השבמחק
  7. יופי של סטים! את הורוד לגמרי פיספסתי במפגש. ולמה את מתיסרת מהחלפות?

    השבמחק
  8. מתוק ביותר!! תמיד כיף לקבל ממך מתנות, אבל גם אני התגעגעתי לקנבסים שלך!

    השבמחק
  9. קשת זאבי20.11.11

    החלפות משגעות! יש לך טעם נפלא ותפירה מדוייקת ויפה!

    השבמחק
  10. החלפות מקסימות ושימושיות, בדיוק כמו שאני אוהבת :-)

    השבמחק
  11. החלפות מדהימות. ולא רק הצבע הלבן נעלם מהמצלמה שלך גם התכלת (מהבדים המדהימים שתפרת לצרויה. ובכל זאת ראוים שהפריטים יפים (-:

    השבמחק
  12. איזה יופי יעלי!!! אני מתה על התפירה שלך - את תופרת דברים כל כך יצירתיים ומיוחדים! בכל דבר יש את הטאץ' האישי שלך :):)
    נראה לי שפשוט החורף עשה לך חושך בתמונות.. נסי לתקן בפיקאסה אהובתי :)

    השבמחק
  13. אנונימי20.11.11

    2 סטים פשוט מקסימים !!!
    אהבתי מאוד :)
    והבדים - נפלאים !
    LoolaB-Smadar

    השבמחק
  14. אני לא יודעת מה עם אחרות, הרקע ממש לא תפס את עייני אלא התוצרים היפיפיים שלך!! יופי של תפירה, יופי של בדים ויופי של החלפות!!
    שולי

    השבמחק
  15. אנונימי24.11.11

    משאלה מקסימה לצרוייה. התאהבתי בליין הזה!
    וההחלפה הורודה... וואוו! מדהימה!

    נשיקות, מירה

    השבמחק
  16. 2 סטים מדהימים, אהבתי ביותר!
    אם את מעוניינת בכך תוכלי להציע את המוצרים שלך או השירותים שלך להחלפה ב אתר החלפות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם