בא לי על נייר

קטעים איך יש לי תקופות. אחרי תקופה ארוכה שבה עסקתי הרבה בתפירה ומעט מאוד בנייר,
עכשיו פתאום אני לא מסתכלת על הבדים, ורק מלטפת ניירות (:
בשבוע וחצי האחרונים אני כל הזמן מכינה דפים.
זה התחיל מהדף לאתגר של נתנאלה, שהכניס אותי לשוונג, ומאז אני משלימה קצת פערים לאלבומים המשפחתיים.
אני חושבת שהכנתי בזמן הזה כעשרה דפים.
ואני נהנית (:


בנתיים אני מעלה שלושה דפים חדשים.

הדף הראשון הוא של עדי במסיבת יום ההולדת של רועי אצלנו בחצר מאחורי הבית (:
היה כייף, ואני שמחה שיצא לי למזכרת דף שאני אוהבת (:








מאוד אוהבת את הדף (:
דרך אגב, אני חושבת שהוא מאוד "אני" (:


הדף השני הוא של כמה תמונות משותפות שלי ושל מיכלי, הגר, מיטל ורוני, שצולמו ביום ההולדת המשותף שהגר ואני חגגנו, בעודנו מתארגנות למסיבה, וממתינות לכל החברות שתגענה.

החתמתי קצת פרפרים לבנים על הרקע הכחול - משהו שאני בדרך כלל לא עושה.
והשתמשתי ביותר מדבקות מתמיד. ממממ....





הדף השלישי, של שני האחיינים ה-מ-ה-מ-מ-י-ם (!!!) שלי (:
אני תמיד קוראת לעומר "חתיך גדול", ולרועי "חתיך קטן".מכאן המשפט (:
אוסף התמונות המהמם הזה שצולם על ידי מיכלי, הוכן על ידי מיכלי כקולאז' בפיקאסה, ופשוט חייב אותי להכין לה דף (:


הכנתי הכל על התשתית של הדף הירוק, ואיכשהו זה לא הסתדר אז חתכתי אותו מלמטה ומלמעלה, ותפרתי לדף אחר מאותו קיט. זה נתן touch שאהבתי. לסיום הוספתי כמה גלשנים בתלת מימד על החיבור, וזה נראה מספיק.






תובנות:
1. אישית, אני פשוט יותר מתחברת לדפים של בנות.
מה לעשות, הורוד עושה לי את זה יותר מצבעים של בנים (:

2. לא להתעצל, ולהוציא את המכונה. לתפור את הדף - זה נותן touch טוב.
לבדוק על דף אחר לפני שתופרים לראות שהתפירה על הדף בעובי הזה יוצאת טוב....

3. ואם כבר לא מתעצלים - להחליף חוט במכונה (:
אני כמעט תמיד, טוב, תמיד (!!!) עם חוט לבן.
הפעם לא התעצלתי והחלפתי לחום בורדו, וזה היה בדיוק במקום.

4. אין מה לדבר - אני מעדיפה דפים עם רקע חלק יחסית. אחיד. נקי. הקישוטים מוסיפים את ה"רעש".
כשאני מנסה להכניס רקע יותר מקושקש אני תמיד בסוף עם עמוד שאני פחות אוהבת, ומרגישה שאין לתמונות מספיק "כבוד".

5. לא להתעצל ולשחק עם הגדלים של התמונות.
אישית, אני עושה את זה בפוטושופ לפני ההדפסה. אבל אפשר לעשות את זה בצורה טובה גם עם פיקאסה - באמצעות יצירת קולאז', כמו שמיכלי עשתה בתמונות של הבנים. רק לא לשכוח לשמור את הקולאז' בגודל גדול, מתאים להדפסה.

6. אוהבת משפט מרכזי בכל דף. ואוהבת. לשלב במשפט הזה גמה פונטים וכמה גדלים של אותיות.
משתדלת למצוא מילה אחת או שתיים מרכזיות, ולשים אותם בסטיקרס. את השאר באותיות קטנות יותר.

לסיום, אני הכי אוהבת את הדף הראשון. באני באמת אוהבת אותו (:
הדף של הבנים - יותר מדי מסודר לי. הייתי רוצה להכין אותה מחדש ולהשתגע קצת יותר בסידור התמונות.
הדף של החברות - יותר מדי מדבקות לטעמי. איכשהו קצת "חובבני". אוהבת את חותמות הפרפרים ברקע, ואת המשפט בפונטים השונים.

תגובות

  1. ממקו13.12.11

    יעלי את נורא ביקורתית, אני מתה על הדף של הבנים!!הוא מקסים, כל הדפים יפים, באמת הראשון נהדר, אבל כולם מקסימים! ומסכימה איתך לגבי לא להתעצל...:) אנחנו אלופות בזה...

    השבמחק
  2. כולם יפים, אבל השני פשוט משגע בעיניי! הכותרת מקסימה (ומוכיחה את נכונותה של תובנה 6)! ותודה על התובנות - אני מאוד אוהבת לקרוא את ה"תפיסה הסקראפית" של יוצרות. אפשר ללמוד מזה המון!

    השבמחק
  3. דפים נפלאים! אני דווקא מאוד אהבתי את הדף השני. ממש לא חובבני בעיני! וכפי שכתבתי בעבר - התובנות בסוף - אחלה רעיון...

    השבמחק
  4. לינה14.12.11

    מהמם. אהבתי את הדף השני במיוחד. מעורר השראה כתמיד. שילוב סגנונות ייחודי לך שמשתלב יפה.

    השבמחק
  5. אז ככה :-)
    כולם משגעים
    אני דווקא אוהבת הכי את הדף של הבנים, אח"כ את החברות והורוד פחות משך אותי בפוסט הזה (למרות שרואים שהוא את ואני אוהבת את הסגנון הנקי, עם ההבלטות שלך :-))
    התפירה אכן מוסיפה המון וגם הפרפרים הלבנים - עמוס ויפה!

    השבמחק
  6. אנונימי14.12.11

    מאוד אוהבת את הדף האחרון עם התפירה המזוגזגת, מקסים מקסים.
    יופי לראות שוב עבודות נייר שלך (:
    עינת ספקטור.

    השבמחק
  7. אני דווקא הכי אהבתי את האחרון :)
    הכל מקסים... יופי של הספק :)

    LoolaB

    השבמחק
  8. משוגעת אחת, חובבני? זה מה שיש לך להגיד על הדף המקסים שלכן? הוא פשוט יפה!!!
    הדף של עדי משגע, בהחלט מאד את. צבעוני ויפה!
    וגם הדף של הבנים. מבינה היטב את הקושי לעצב לבנים, אך עם זאת - נראה לי שהצלחת ובגדול!
    יפה לך נייר!

    השבמחק
  9. קודם כל אהבתי את המסקנות שלך ואת זה ששיתפת אותנו בהן.
    שנית- אני מ-מ-ש אוהבת את ההחתמה של הפרפרים הלבנים על הדף הכחול ובאופן כללי זה גם הדף שאני הכי אוהבת מבין שלושתם.
    ושלישית- הכי כיף ששילבת בין שתי האהבות שלך התפירה והנייר.

    השבמחק
  10. הדפים שלך נעשים יותר ויותר עשירים וזה מקסים.

    השבמחק
  11. יותר מדי מסודר? לך??? :-)
    לא יאומן אבל הכי התחברתי לשלישי - הוא מקסים בעיני... ובדף של מסיבת היומולדת אהבתי את בחירת הרקע שמתאימה בול לשמלה של הגר! ההנאה פורצת מהדפים שלך, ואני נהנית לקרוא את פינת התובנות :-)

    השבמחק
  12. אנונימי15.12.11

    הדפים מקסימים. אני חושבת שזה כיף ומקסים לנסות משהו שהוא קצת אחר ממה שאת עושה בדרך כלל ואני אוהבת את התוצאות.
    אני אוהבת גם שרשמת תובנות.. זה בהחלט נותן דחיפה לנסות דברים אחרים ולא להתעצל, כמו שאמרת :)

    אהבתי!

    רוני - מילשייק
    ואם את לא אוהבת את הדף השני.. אני אשמח לעזור לך ולקחת אותו :) חחח

    השבמחק
  13. הדפים שלך מקסימים, כולם!
    ואני אוהבת אצלך גם את הבדים וגם את הדפים, בשניהם את מצויינת!

    השבמחק
  14. כל דף יותר מקסים מהשני, ובמילה אחת: מ-ה-מ-ם

    יפעת

    השבמחק
  15. דפים מדהימים!
    לכל אחד המיוחדות שלו!
    והתובנות שלך - אהבתי לקרוא ולהבין מה עומד מאחורי, לי אישית זה מאוד עוזר ונותן דחיפה לנסות מה שלא הייתי עושה מלכתחילה...אז המון תודה!

    השבמחק
  16. אני אוהבת את כל הדפים!!!!
    ומתחברת לכל התובנות שלך :):)
    גם אוהבת את הורוד, את התפירה עם חוט מתאים, את הנקיון, המשפט המרכזי..
    רק חבל שלמרות שאני אוהבת את אותו סגנון כמוך, הוא אף פעם לא יוצא לי כל כך מהמם!!!
    איזה כיף שעשית דף לתמונות שלנו :):)):)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם