יום רביעי, 4 בינואר 2012

זה עושה לי שמח (:

אני אוהבת להכין כלים שמחזיקים עטים.
אוהבת את העבודה עם העץ, הצביעה, והקישוט.
והכי אני אוהבת את התוצר הסופי.
זה קטן. זה שמח. זה שימושי. וזה מעלה לי חיוך בכל פעם שאני רואה כלי עטים כזה על השולחן (:

יצא לי להכין כמה כמה כאלה, ואז פתאום לא מצאתי יותר את הכלים.

לפני כמה שבועות הצלחתי למצוא שוב את הכלים האלה בביג דיל (מישהי שאלה אותי איפה יש ביג דיל - אני קונה בחנות בבני ברק - רבי עקיבא 64. אני לא זוכרת אם זה עולה 5 שח או 10 שח, אבל זה הסדר גודל).

אתמול התיישבתי לקשט שני כלים, לשתי חברות שחוגגות יום הולדת.
בגלל שהכנתי אותם בו זמנית, הם יצאו ממש דומים (צבעים וקישוטים).

את שלושת הפאות הראשונות אני הכי אוהבת (:
יש שתי פאות של בתים, אבל כל אחת מהן היא על כלי שונה (:
















 ומזוית קצת אחרת שמאפשרות לחוש יותר את המתקן עצמו:









ותקריב קטן על הפאות שהכי חביבות עלי (:



דוגמאות לכלים כאלו שעשיתי בעבר ניתן למצוא כאן,  וכאן, וכאן, וכאן (:

23 תגובות:

Shir Benovich אמר/ה...

מתוק מאד!
ואחלה מתנה :-)

Meital אמר/ה...

מקסימים ומתוקים! גם אני אוהבת להכין כאלו, ממש כיף להכין אותם וזה פתוח להמון סגנונות :) גם אני אוהבת את אותן הפיאות כמוך (מפתיע, לא?) ::):):):)

אנונימי אמר/ה...

גם לי זה עושה שמח :) הם פשוט מקסימים! אהבתי מאוד.
נשיקות, מירה

לינה אמר/ה...

מקסים, שומרת על הסגנון שלך כרגיל. אני מאוד אהבתי את הפאה של HAPPY. אפשר למצוא את הקופסאות האלו גם בהכל בדולר. מדהים איך ורוד וירוק הולכים אצלך טוב יחד.

רויטל וייס אמר/ה...

הם כל כך שמחים ומתוקים.
מקסים

נחמה שור סודות מחדר התפירה אמר/ה...

מתקן משובח ביותר, ואין ספק שהשידרוג שלך עושה את זה.

הגר עופרי אמר/ה...

מקסים ומתוק, כיף לחברות שלך :-)

יפעת אמר/ה...

כמו תמיד - מקסים ושמח!! אפשר למצוא את הכלים האלו גם בהובי לובי בגבעתיים :)

יפעת

פיית מרציפן אמר/ה...

יופי של צבע על הבוקר והמסגרת השחורה כל כך מוסיפה..

Yifatiii אמר/ה...

יש לך עבודות משגעות תמיד!!!
כיף לחברות שלך שיזכו לקבל את התוצרים הנ״ל המלאים בקסם :)

ענת גיטלזון לוי אמר/ה...

יעל, זה מקסים! אהבתי את השילוב עם המסגרת הכהה :-)

wintam אמר/ה...

הם מקסימים - מהדברים שכיף להכין, כיף לתת וכיף לקבל. מושלם!

Dafi אמר/ה...

מקסימים ומאוד שימושיים. יש לי אחד כזה שמעורר התעניינות(:

אנונימי אמר/ה...

צודקת,
זה קליל, כפיי ותוצאה מרשימה:-)
סתיו love

דנא אמר/ה...

אכן שמח ומקסים!

yael yaniv אמר/ה...

פרוייקטים קלים וצבעוניים ושמחים...הכי כיפיים (-: יצאו מקסים

רחלי גזית אמר/ה...

מתנות מתוקות מאד והסגנון העיצובי- בעיניים עצומות אני יודעת שזו את (טוב, נו, בעין אחת עצומה) (-:

gallish אמר/ה...

אכן, מתוקים וכיפיים :-)

לימוריתה אמר/ה...

יופי של קופסאות קטנות, צבעוניות ומתוקות!

שרון רותם אמר/ה...

כלים מקסימים. מוסיפים שמחה לכל שולחן.

חתולי8 אמר/ה...

כרגיל, כמו כל היצירות שלך, זה מקסים! נקי ויפהפה!

Smadar אמר/ה...

לא סתם זה עושה לך שמח... :)
הם צבעוניים, שמחים ומקסימים!


LoolaB

אנונימי אמר/ה...

אני מאוהבת בכלים האלה שלך והתמזל מזלי ויש לי אחד כזה :)

רוני - מילשייק